Can't review something that I have not received yet but delivery a long time for a few Xmas tree decorations have tree up now so wish I hadn't bothered
Took 12 days to arrival, squished in a ripped bag no box so each end of the rolls of paper were damaged. Had to buy more paper from else where so waste of money and time.
Angela
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer,
I can see from our records we contacted you explaing that we did not have matching batch numbers and were awaiting a delivery from our supplier and that you were happy to wait for the wallpaper. We have received no contact from you regarding the wallpaper arriving damaged, as we of course would of resolved this for you and sent replacements or offered a collection and refund. Can you email us enquiries@taskersgroup.co.uk and we will resolve this for you.