Confidential data shredding, data storage, document scanning and recycling is what we do best! www.shredall.co.uk
服务
4.3
/5
5
4
3
2
1
14
4
2
1
1
22
过去一年内的 条评价
显示全部590条点评
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
8 months ago
fast and efficient although still awaiting certificate of destruction.
Charlotte
Shredall SDS Group
7 months ago
Hello, thank you for your feedback. After speaking with our operations team I have the below information -
Your service was on 01/08/2025, a WTN was sent 01/08/2025 at 10.23am and your COD was sent 02/08/2025 at 2.32pm. Both your waste transfer note and certificate of destruction were emailed to an address on file. Please get in touch at info@shredall.co.uk if you haven't recieved the final communication.
We are glad you found our service fast and efficient and look forward to working with you in the future.
Shredall SDS Group
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
8 months ago
Very good service, but it was not made clear that it is a two tier service and we regret not choosing the ShredStation van which ‘shreds’ on the spot.
Charlotte
Shredall SDS Group
6 months ago
Thank you for your review. We’re pleased to hear that the service you received met a high standard. At Shredall SDS Group, we hold regular team training sessions to ensure clarity and consistency in our communication. The team member you interacted with has acknowledged that more detailed information should have been provided, and we’re addressing this internally. For future reference, we do offer onsite shredding services, which allow you to witness the process firsthand. We sincerely apologise for any inconvenience caused and, as a gesture of goodwill, would like to offer you 10% off your next onsite service. Thank you again for your feedback — it helps us continue to improve.
— Shredall SDS Group Team
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
8 months ago
Absolutely brilliant kept in touch on the morning about time of arrival carried out our shredding in 20 minutes.I have already recommended them to friends👍 Mike Widdows
Charlotte
Shredall SDS Group
7 months ago
Thank you very much for your kind feedback. We are pleased to hear that you were satisfied with our service and that everything met your expectations on the day. It is especially rewarding to know you have recommended Shredall SDS Group to others—your support is greatly appreciated. Should you require our services again in the future, please do not hesitate to contact us.
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
8 months ago
1. Slow to respond
2. Failed to turn up so had to reschedule
3. After complaining I was told a manager would call me after his lunch. I rang later that day and asked why I'd not received a call and...
阅读更多
Charlotte
Shredall SDS Group
6 months ago
Thank you for taking the time to share your feedback — we’re genuinely sorry to hear about your experience and the inconvenience caused. We understand how frustrating it must have been to deal with slow communication and difficulty reaching our team. That’s not the level of service we aim to provide, and we’re taking your comments seriously. We’re currently reviewing what went wrong in this instance and will be using your feedback to improve our processes, especially around scheduling and follow-up communication. If you're open to it, we’d love the chance to speak with you directly and make things right. Please feel free to contact us at hello@shredall.co.uk so we can resolve this properly. Thank you again for helping us improve.
— Shredall SDS Group Team
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
10 months ago
Good service
Arrived on time , efficiently removed the confidential waste and left area tidy
Charlotte
Shredall SDS Group
7 months ago
Thank you for your review. We are happy everything went as expected. We look forward to working with you in the future. Many thanks Shredall SDS Group
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
10 months ago
Excellent service from beginning to end.
Excellent service booking the job.
Excellent service when the guys on site to shred.
Fabulous from beginning to end thank you
Charlotte
Shredall SDS Group
10 months ago
Thank you for the 5 Star review! we really appreciate your kind comments! We are really pleased to hear you are happy with the whole service you received from us and hope we can assist you again in the near future.
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
10 months ago
Would not recommend
They failed to show up for the booked appoinment and were unapologetic about it.
Charlotte
Shredall SDS Group
10 months ago
We are sorry to hear that our service wasn't carried out and we were unable to arrive before 13:00 on the day you requested. For every service we deliver we will always do our utmost to arrive at a specific time frame if requested.
Unfortunately, due to the nature of our work, on this certain day due to road traffic and a busy previous job we were unable to arrive before lunch and for that we apologise.
Customer service is extremely important to Shredall SDS Group, we are proud of our Platinum service award for the third year in a row and we hope next time you will consider our shredding service again.
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
10 months ago
Excellent service from making the booking to the actual day when the lorry turned up to the storage unit.
Charlotte
Shredall SDS Group
10 months ago
Customer service is our highest priority. Thank you for your 5 star review! We hope to assist you again in the future.
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
10 months ago
Very efficient service
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
10 months ago
Charlotte
Shredall SDS Group
10 months ago
Thank you for the 5 star star reveiw!
Thanks for chosing Shredall SDS Group :-)
Shredall SDS Group is one of the UK's largest independently owned shredding, document storage and document scanning companies. We provide a complete information-management service, from shredding and recycling to document scanning and storage.
Shredall SDS Group is one of the UK's largest independently owned shredding, document storage and document scanning companies. We provide a complete information-management service, from shredding and recycling to document scanning and storage.