Ordered on friday
Paid for overnight shipping
Didn't get it until Wednesday
With no shipping refund
Customer Support
Poly Performance
6 years ago
Hi, thanks for the feedback. I just checked into your order, and it looks like it came through after shipping cutoff and near close of business on Friday. We notified you of a delay with one of the parts Monday morning, but it looks like it still shipped that same day and made it to you the next business day, Tuesday.
Didn’t let me know at time of order that product wasn’t available for another 2 weeks...would have went somewhere else
Customer Support
Poly Performance
6 years ago
Hi we appreciate your patience on this order. I just checked the tracking information, and it looks like your items were delivered this morning. Unfortunately, we are often at the mercy of our vendors and can't always ship the small parts as fast as we like. It looks like the phone number entered on the order was also incorrect, so we weren't able to call you and notify you that the items would not be shipping immediately.
Worst customer service received ever my package was delivered to the wrong address since their system at the time of payment did not allow me my address to ship, it was sent to the wrong address and...
阅读更多
Customer Support
Poly Performance
6 years ago
We are very sorry for the issues you experienced with your order. We shipped the item to the address provided on the order. After your order was placed, we reached out to notify you that the item was on backorder for several weeks, but you did not notify us that the address was incorrect. We were only notified that the address was incorrect 5 days after the item had already been delivered. Unfortunately by then there is nothing we can do as the item was no longer recoverable.
产品评价
Customer Support
Poly Performance
6 years ago
We are very sorry for the issues you experienced with your order. We shipped the item to the address provided on the order. After your order was placed, we reached out to notify you that the item was on backorder for several weeks, but you did not notify us that the address was incorrect. We were only notified that the address was incorrect 5 days after the item had already been delivered. Unfortunately by then there is nothing we can do as the item was no longer recoverable.
购买日期:22/01/2020
1
分享
TC
Trusted Customer
经 Feefo 确认
6 years ago
Trusted Customer 就 Poly Performance 说了什么:
Awesome tool, easy to use, and universal
产品评价
购买日期:20/02/2020
0
分享
TC
Trusted Customer
经 Feefo 确认
6 years ago
Trusted Customer 就 Poly Performance 说了什么:
waited a week to send the part? now it will what another week?
Customer Support
Poly Performance
6 years ago
Sorry for the delay in sending out your order. Sometimes, we are at the mercy of our vendors to supply us with replenishment stock. We appreciate your patience.