Very quick delivery. Bin good quality. Totally as expected.
产品评价
购买日期:16/02/2021
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
5 years ago
Its a wheelie bin, it has worked well so far, it was good value compared to other sites and it arrived within a couple of days.
产品评价
购买日期:12/02/2021
0
分享
IM
Irena Musial
经 Feefo 确认
5 years ago
Irena Musial 就 getWheeliebins 说了什么:
I waited 3 weeks for delivery. , not happy.
Kate Church
getWheeliebins
5 years ago
Hi
Thank you for your feedback.
Please accept my apologies for the delay in delivering your order. We do state on our website and order confirmations that we are currently experiencing longer than usual lead times due to the impact of COVID-19 on us as a business.
We are working very hard to reduce our lead times as much as possible.
I am, however, pleased to see that your order has now safely arrived.
Many thanks
Good service. Due to covid took slightly longer to arrive but that was to be expected. Driver was pleasant too. Would use again and would definitely recommend :)