Thank you for your 5* review on your recent purchase from Galleon Supplies PA|NDASOFT bamboo toilet rolls. I am pleased to know that you are very satisfied with the product and all round service you receive from our team and thank you for your continued valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
产品评价
购买日期:21/05/2024
0
分享
JR
John Rice
经 Feefo 确认
2 years ago
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your 5* review on your recent purchase from Galleon Supplies, Its great to know that you are very satisfied with the products and all round service you receive from our team and thank you for your continued valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Thank you for your feedback on your recent purchase form Galleon Supplies. I am pleased to read that you are very happy with the products and all round service you receive from our team and thank you for your continued valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
产品评价
购买日期:20/05/2024
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
2 years ago
Prompt delivery
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to know that you were very pleased with the products and all round service you received from our team and we look forward to being of service to you again soon. Thank you for your valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
产品评价
购买日期:15/05/2024
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
2 years ago
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent order from Galleon Supplies. It was very disappointing to read that you were not entirely satisfied with your purchase.
Thank you for taking the time to speak with me today and giving Galleon the opportunity to resolve this for you. As discussed we have received a couple of incidences regarding this product and have taken this up with the manufacturers who have assured us this issue has now been resolved.
I have sent a replacement out today for delivery tomorrow. However if you do encounter any further issues please do get in touch. Thank you for your patience and understanding in this matter and we look forward to being of service to you again soon.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
E mailed complaint but no response , got a pallet full of roll that’s poor quality even though I was assured that issue was now resolved
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. We do appreciate all comments both positive and negative as this enables us to ensure we are offering the best quality products and service to our customers. It is very disappointing to read that you were once again not entirely satisfied with your purchase of couch rolls VAL-CR.
Thank you for taking the time to speak with myself today and giving us the opportunity to try and resolve this issue. As discussed we are liaising with the manufacturers as this issue has been highlighted on a couple of occasions.
I have also sent a sample of our H2W540 couch roll out today for delivery tomorrow.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
产品评价
购买日期:17/03/2024
0
分享
AP
Alan Page
经 Feefo 确认
Cannock
2 years ago
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your 5* review on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to see that you are very happy with the products and all round service you receive from our team and thank you for your valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
产品评价
购买日期:17/05/2024
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
2 years ago
Very good
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. I a m pleased to know that you are very happy with the all round service you receive from our team and thank you for your valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to know that you are very pleased with the all round service you receive from our team. I am however disappointed to read that you were not entirely satisfied with the hand towels you received with the dispenser . We do offer a range of hand towels which will fit in this dispenser and we would be more than happy to send you some samples to try out.
If this is something you would be interested in then please do get in touch.
Thank you for your valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
. .
2 years ago
Yes, we would be happy to receive the sample you have suggested.