we have just opened the boxes delivered. Delivery note states 2 boxes of 10 garlands. there are only 5 garlands in each box
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hi Linda, thank you for taking the time to leave us feedback. As per our email correspondence, we are extremely sorry to hear there were garlands missing from your order. You emailed us on Tuesday afternoon, and on the same day we sent out the missing garlands to you. Unfortunately mistakes do happen, which we sincerely apologise for, but we were very quick to respond and sent out your missing garlands the same day, so we are sorry to hear you feel we provided unacceptable service.
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 22/11/2022
0
แบ่งปัน
JE
Jan Eltringham
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
3 years ago
Jan Eltringham พูดเกี่ยวกับ XmasDirect ว่าอย่างไร:
Was happy with the boxes only downside the lids had split but as they were going to be chocolate explosion boxes ripped open by an 8 & 10yr old there wasn’t any point in sending it back
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Thank you for taking the time to leave us a review. We are so sorry to hear the lids had split, I can assure you this is not what we would expect of our products and we apologise for any inconvenience this may have caused you. We hope the chocolate explosion boxes go down a treat. Wishing you a Merry Christmas when it comes!
Excellent service. Beautiful decorations at a fab price. Very quick delivery.
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Thank you for the great review, we are so glad to hear you are happy with our decorations and service. Merry Christmas when it comes!
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 21/11/2022
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
3 years ago
Hi whilst really happy with the quality of my purchases I have not yet received the pine cones I ordered with the other Tree decorations and would be grateful if you could look into this for me many...
อ่านเพิ่มเติม
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello, thank you for taking the time to leave us feedback. I can see from your order the pine cones were unfortunately out of stock when you ordered them. We tried to call you on the 21st but we could not get in touch with you, so as an alternative to ensure we got your order out to you in time, we substituted with other decorations. So you should notice on some items where you have ordered 1 pack we have given you 2 instead. We're really sorry for any confusion, if you would instead like to return the substituted items for a refund please email us at info@xmasdirect.co.uk and we can look into that for you.
Order two battery operated garlands, received 2 mains operated with one of the plugs missing!
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hi there, thank you for taking the time to leave us a review. I can't see any email correspondence with yourself regarding this. Please email the team at info@xmasdirect.co.uk and include your order reference and photos of what you received and we will investigate this for you.
Excellent customer service (telephone) and easy to use web site.
Have used them many times before and always easy transactions.
Product pretty good too!
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Thank you for the great feedback. We are so pleased to hear you are happy with our service and products.
Their products are excellent quality (particularly their coloured baubles, pro lights and garlands), great selection and options - also incredibly quick dispatch! I received the dispatch email 10...
อ่านเพิ่มเติม
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Thank you for taking the time to leave us such a fantastic review! We are so pleased to hear you are happy with our service and quick delivery time!