The tree looked nothing like the photos. It’s basically a cheap tree that is no where near realistic as advertised. Returned for a refund and when adding the return label I noticed they had left the...
อ่านเพิ่มเติม
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hi Chris,
Thank you for taking the time to leave us feedback. We are sorry to hear the garland was not as you expected. Our Colorado garland is one of our most realistic looking artificial trees as it includes a mix of PE and PVC tips so we must admit your review has taken us surprise to hear you do not find this a realistic tree. I can see before you left this review you have since returned the garland to us and your order was refunded to you at the end of last week. If there is anything further that we can help you with please don't hesitate to reach out and we would be happy to assist.
Best Wishes,
Christmas Direct
CH
Chris
2 years ago
Please open the box that I returned and check the tree. It is the cheap kind with the fake plasticky leaves/strands. Not realistic at all. Unless you had sent the wrong tree? In that case please ensure you check it before sending to another customer. As per my previous review, I was the at least the second person to return this specific order back to you. Regards, Chris.
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 22/10/2023
0
แบ่งปัน
BP
Barbara Pinchen
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
2 years ago
Barbara Pinchen พูดเกี่ยวกับ XmasDirect ว่าอย่างไร: