First time buyer of festoon lights, brillant quality, had to call office to make sure the details I had were correct. Shipped to Ireland with no problem same day as ordered.
Would reccomend.
A large number of the fairy lights that I ordered were fault and/or broken. I will be pursuing a refund.
Fiona
XmasDirect
5 years ago
Hello Holly, I'm so sorry to hear that the lights you received were faulty. I don't believe we have received any contact from you in relation to this but please get in touch so we can resolve this for you. We offer a 12 month guarantee on all of our lights, therefore we can issue a replacement or offer a refund for any faulty sets.
รีวิวสินค้า
Fiona
XmasDirect
5 years ago
I'm so sorry to hear that the lights are faulty, this isn't typical of these at all. They come with a 12 month warranty, therefore we can offer a replacement or refund. Please get in touch so we can organise this for you.