The product is excellent sadly let down by the delivery company who cannot get the pallet close enough to where one wants it. He has a tiny little trolley Jack to lift a one tonne pallet, which he...
อ่านเพิ่มเติม
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 08/06/2022
0
แบ่งปัน
IJ
Irene Johnson
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
Hebburn
4 years ago
Irene Johnson พูดเกี่ยวกับ Topsoil Direct Ltd ว่าอย่างไร:
Good top soil but the delivery is something else. The pallets were broke and the company guy spend more time parked up near my house. "GREGORY". Then he called to tell me that he can not park due to...
อ่านเพิ่มเติม
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 08/06/2022
0
แบ่งปัน
VP
Vipen Paul
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
Cranford
4 years ago
Vipen Paul พูดเกี่ยวกับ Topsoil Direct Ltd ว่าอย่างไร:
Your system didn’t accept my order, I didn’t get an email confirmation so I ordered again the next day however you tried to deliver two lots. I called you when the delivery driver was here, you...
อ่านเพิ่มเติม
รีวิวสินค้า
Jessica Horseman
Topsoil Direct Ltd
4 years ago
Thank you for your feedback and please accept our apologies again. After the weekend you placed your order we were made aware of a system error on our website leading to our payment partners not confirming completion of payment. Your refund was raised as soon as we were made aware of the system error and it has now been completed as per my colleagues email. I do apologies for the delay, refunds can take 5-10 working days and due to the double bank holiday this has caused a delay.
วันที่ซื้อ: 01/06/2022
0
แบ่งปัน
KG
Kevin Gorton
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
4 years ago
Kevin Gorton พูดเกี่ยวกับ Topsoil Direct Ltd ว่าอย่างไร:
I’ve been overcharged and no refund yet despite promise. If it were possible to give 0 stars I would!
Jessica Horseman
Topsoil Direct Ltd
4 years ago
Thank you for your feedback and please accept our apologies again. After the weekend you placed your order we were made aware of a system error on our website leading to our payment partners not confirming completion of payment. Your refund was raised as soon as we were made aware of the system error and it has now been completed as per my colleagues email. I do apologies for the delay, refunds can take 5-10 working days and due to the double bank holiday this has caused a delay.