Pharmacy2U offer a convenient and confidential GP consultation service.
Receive prescriptions in the post for your conditions.
บริการ
0
/5
5
4
3
2
1
0
0
0
0
0
0
เรตติ้งในปีที่ผ่านมา
Pharmacy2U Online Doctor ไม่ได้เป็นลูกค้าของ Feefo ที่ใช้งานอย่างสม่ำเสมออีกแล้ว
แสดงคำวิจารณ์ทั้งหมด 957 คำวิจารณ์
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
5 years ago
Professional and efficient.
Very prompt and transparent service from consultation through to delivery of medication.
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
5 years ago
Super quick experience so don’t hesitate x
Everything! Quick consultation, quick dispatch, quick delivery - I was amazed at how swift the whole service is x
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
5 years ago
Excellent and fast
Express service, very nice and helpful GP and the Team!
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
5 years ago
very thorough and speedy
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
5 years ago
Not a genuine GP service - would not recommend
Really terrible experience - I wouldn’t use or recommend. It was clear that the doctor either didn’t read or didn’t engage with my consultation, and prescribed a totally inappropriate treatment. And...
อ่านเพิ่มเติม
Josh
Pharmacy2U Online Doctor
5 years ago
Good Morning,
Thank you for your review.
I am sorry to hear your have been left feeling this way. I have reviewed your account and I can see that you have ordered from the online doctor on 3 occasions, each time you have ordered the same medication. Each order has a corresponding consultation for the same condition and the medication you asked for was approved.
I can also see no notes on your account to suggest you have contacted us regarding this. Please feel free to contact our complaints team using the below address; if you can provide some further detailed explanations of the issues you encountered we will likely be able to assist further.
enquiries@pharmacy2u.co.uk
Kind regards.
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
5 years ago
Hello - I had a feeling I’d get a quicker response from a complaint than calling customer services. I spoke to someone at length on the 19th, so it’s a shame there is no record of that. Yes I was prescribed the same treatment three times, the third consultation was for a scalp condition, for which a cream is completely useless. If anyone had properly engaged with the consultation that would have been obvious. I’m not spending another hour on hold, only to get no response more than a week later. I’m really disappointed by this response
Kirsty
Pharmacy2U Online Doctor
5 years ago
Good Morning,
I am sorry to hear this, if you wish for us to look into this further please contact us via the email address my colleague has provided.
Kind Regards,
Pharmacy2U offer a convenient and confidential GP consultation service
Our UK-based GPs review the information you send us and can provide tests and prescriptions to treat your conditions without leaving the house.
Receive a consultation online and advice about your condition, purchase treatment and receive it in the post.
Pharmacy2U offer a convenient and confidential GP consultation service
Our UK-based GPs review the information you send us and can provide tests and prescriptions to treat your conditions without leaving the house.
Receive a consultation online and advice about your condition, purchase treatment and receive it in the post.