When I started my search through Sky scanner I was told to check the company's luggage conditions. I did. Luggage included.
Then I was transferred to Globehunters and somewhere along the line my...
อ่านเพิ่มเติม
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Hello. We are sorry to hear you had an unsatisfactory experience with Globehunters and we regret any inconveniences this issue might have brought to you. This is certainly not the level of customer service that we expect for our customers. Our systems pick up the lowest fare available and then provides it to the passenger who makes a search for it. But try to be as transparent as possible, which is why we have the information on the website Under the tab “ More information”. If the passenger has not seen the information on the website, we send the confirmation email with attached Itinerary under title “Meal and Luggage”. We also have dedicated a team to who will call/send an email to passengers to check if are aware of the same. We give adequate time to all the passengers to call us or email us with how they wish to proceed. We as travel agent have a time-limit to process the reservations.
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
7 years ago
Good
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you very much for your review! If you need further assistance, please do not hesitate to contact us. Wishing you a safe and happy trip! :-)
Thank you very much for your fab review! If you need further assistance, please do not hesitate to contact us. Wishing you a safe and happy trip! :-)
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
7 years ago
Good price on Heathrow to Newark for Xmas
Got a price from Heathrow to Newark with United direct, over Christmas, that was nearly £200 cheaper than anything else I found! E-tickets arrived within a few hours.
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you so much for the review! Glad to know that we could offer you the best prices for your chosen flight!
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
7 years ago
Upgraded to direct flights
Excellent! Got a free upgrade to direct flights from Vancouver. Very happy. Quick communications and easy to talk to on the phone.
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you so much for the review! Glad to know that we provided you with the highest level of customer service and offer you the best prices for your chosen flight!
never again!!
the slowest and most rude customer service i ever received in my life..
unfortunately it was too late to cancel my booking but i will never book with this travel agency again
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Hello,
We are very sorry to hear you had an unsatisfactory experience and we regret any inconveniences these issues might have brought to you. This is certainly not the level of customer service and user experience that we expect for our clients.
We can see on our system that you requested a name correction, which we did complete within 48 hours. We apologise for the behaviour of our team member and assure you that this is an isolated incident. Your feedback has been taken very seriously and will be passed on to the Head of Customer Services to look into the matter further and do some due diligence.
Again, we apologise for the inconvenience caused.
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
7 years ago
Easy
Easy and clear
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you very much for your fab review! If you need further assistance, please do not hesitate to contact us. Wishing you a safe and happy trip! :-)