GANT Norge ไม่ได้เป็นลูกค้าของ Feefo ที่ใช้งานอย่างสม่ำเสมออีกแล้ว
แสดงคำวิจารณ์ทั้งหมด 6,890 คำวิจารณ์
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
4 years ago
Rask levering, og god kvalitet på varene.
วันที่ซื้อ: 28/02/2022
0
แบ่งปัน
AK
Aida Kumssa
4 years ago
Aida Kumssa พูดเกี่ยวกับ GANT Norge ว่าอย่างไร:
Veldig perfekt!
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 26/02/2022
0
แบ่งปัน
NE
Nina Paus Eriksen
4 years ago
Nina Paus Eriksen พูดเกี่ยวกับ GANT Norge ว่าอย่างไร:
Rask og korrekt levering. Klær av god kvalitet.
Maira
GANT Norge
4 years ago
Hei, og takk for din tilbakemelding!
Så hyggelig at du er fornøyd med både service og produktene!
Vi ønsker deg en riktig fin dag :)
วันที่ซื้อ: 25/02/2022
0
แบ่งปัน
SS
Svein Ottar Sandal
4 years ago
Svein Ottar Sandal พูดเกี่ยวกับ GANT Norge ว่าอย่างไร:
Fargen på stripene var meir grå enn grønn. Bør få meir fsrgekorrekte bilder på nettet
Maira
GANT Norge
4 years ago
Hei, og takk for din tilbakemelding!
Vi setter pris på kundenes tilbakemeldinger og dette skal vi så klart ta med oss videre. Vi ønsker alltid å forbedre oss og derfor er det ekstra viktig med slike tilbakemeldinger!
Ønsker deg en riktig fin dag!
วันที่ซื้อ: 25/02/2022
0
แบ่งปัน
PO
Per Arne Olaussen
4 years ago
Per Arne Olaussen พูดเกี่ยวกับ GANT Norge ว่าอย่างไร:
Hei, og takk for din tilbakemelding!
Så utrolig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Vi setter stor pris på kunder som deg :)
Ønsker deg en riktig fin dag!
Er veldig fornøyd. Enkelt i nettbutikk, rask levering og fine produkter.
Maira
GANT Norge
4 years ago
Hei, og takk for din tilbakemelding!
Så hyggelig at du har fått en fin kundeopplevelse hos oss og at du er fornøyd med produktene :)
Vi ønsker deg en riktig fin dag!
God service rask tilbakemelding og rask levering. Har aldri opplevd et netthandle som fungerer så godt og effedtivt som hos Gant, og jeg handler mye på nett.
Kvalitet hele veien fra nettsiden til...
อ่านเพิ่มเติม
Maira
GANT Norge
4 years ago
Hei, og takk for din tilbakemelding!
Så utrolig hyggelig å lese om din kundeopplevelse hos oss. Vi setter så stor pris på kunder som deg og ikke minst så flotte tilbakemeldinger!
Ønsker deg en riktig fin dag :)