Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies PANDASOFT bamboo toilet rolls. Its great to know that you are very happy with the products and all round service you receive from our team and thank you for your valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 14/06/2024
0
แบ่งปัน
PB
Peter Belfon
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
Northampton
2 years ago
Peter Belfon พูดเกี่ยวกับ Galleon Supplies Ltd ว่าอย่างไร:
good phone service, very help when you have a problem or cannot find a certain item
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 13/06/2024
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
2 years ago
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your 5* review on your recent purchase from Galleon Supplies. I am pleased to know that you are very happy with the all round service you receive from our team and thank you for your continued valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Ordered product and was never delivered. Told it was damaged so would re deliver tomorrow. Didn’t come. Told again it was damaged and will deliver next day. It never showed again and told it was...
อ่านเพิ่มเติม
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchases from Galleon Supplies. We do appreciate all comments both positive and negative as this helps us to continue/improve our best possible service to all our customers.
I can only apologise once again for the issues and inconvenience this attempted delivery has caused you.
I can 100% assure you that the goods left our warehouse in perfect condition, with our warehouse team taking extra precautions to try and ensure safe transit by double boxing the goods and adding polystyrene watsits to pack the bottles within the box. ( clearly this is something we at Galleon need to review going forward ).
Unfortunately once in transit with a third party courier we have no control over how the goods are handled.
We do have both POD's from the courier to show that on two occasions this consignment was SKIPPED ( meaning the goods were damaged and had leaked ) ...I am more than happy to share these with you .
I can totally understand that you have now requested a full refund of this item and I can confirm that this was actioned on the same day.
Thank you for your valued custom and I do hope we can be of service to you again in the future.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to know that you are very happy with the products and all round service you receive from our team and thank you for your continued valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 11/06/2024
0
แบ่งปัน
GS
Gary Sheriff
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
Tadcaster
2 years ago
Gary Sheriff พูดเกี่ยวกับ Galleon Supplies Ltd ว่าอย่างไร:
Excellent, very navigable website.
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to read that we continue to meet you expectations with our products and all round service and thank you for your valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. I am pleased to read that you were satisfied with the overall service you received from our team. Its is disappointing that you were not entirely happy with the product you purchased. This particular product is one of our value range items ( very popular with festival events ) and may not suit everybody's requirements.
We do offer free samples of all our paper products to ensure our customers are aware of the quality and suitability before making a larger purchase. We have a wide range of toilet rolls available on our website to suit all budgets and requirements. I would be more than happy to send you some samples of our other products, if this is something you would be interested in then please do get in touch.
Thank you for your valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to know that our product works perfectly for your requirements and you were very happy with the all round service you received from our team. Thank you for your valued custom and we look forward to being of service to you again soon.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Reliable next day delivery.
On the rare occasion that there has been a problem with an order, Galleon Supplies always put it right without hesitation or delay.
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to know that our product works perfectly for your requirements and you are happy with the all round service you receive from our team. Thank you for your continued valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 19/03/2024
0
แบ่งปัน
GH
Gwyneth Hughes
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
Colwyn bay
2 years ago
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your 5* review on your recent purchase from Galleon Supplies PANDASOFT bamboo toilet rolls. Its great to know that you are very happy with the products and all round service you receive from our team and thank you for your valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk