I wasn't happy about not receiving a promised call back. I understand that Galleon may have shipped my order, but I didn't receive it and when I called to notify Galleon I was promised a call back,...
อ่านเพิ่มเติม
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your purchase of PANDASOFT bamboo toilet rolls. I was very disappointed to read that you did not receive your order and you were not contacted back by anyone from the Galleon team.
Please accept my apologies for all the delays and thank you for taking the time to respond to my direct emails. Hopefully you will receive your expected order in the next couple of days as discussed.
If you have any further issues going forward please do not hesitate to contact me and I will do my best to resolve them for you.
Thank you for your valued custom and I do hope we can be of service to you again in the future.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Really gone downhill with incomplete delivery and poor product quality
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 31/07/2024
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
2 years ago
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your 5* review on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to know that you were very pleased with the products and all round service you received from our team and we look forward to being of service to you again soon.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Easy to place order. Speedy, next=day delivery. Great value.
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to know that you were very pleased with the product and all round service you received from our team and we look forward to being of service to you again soon.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Various product with different quality from medium to high.
Quick delivery
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to know that you ae very happy with the products and all round service you receive from our team and thank you for your continued valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Thank you for your feedback on your recent purchase form Galleon Supplies, I am pleased to read that you are very happy with the products and all round service you receive from our team and thank you for your continued valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Delivery was on time and when they said it would be delivered
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. Its great to know that you ae very happy with the all round service you receive from our team and thank you for your continued valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
These 3 boxes got defective and faulty. The 20% of the whole lots was damaged., it was not in round shape And 90% of them had perforated line not completely the whole sheet that resulted tearing very...
อ่านเพิ่มเติม
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies. We do appreciate all comments as this helps us to offer the best service/quality to all our customers. I was very disappointed to read that you had an issue with your most recent order and you have not had a satisfactory response.
Thank you for taking the opportunity to allow me to try and resolve this issue for you.
As discussed I have resent replacements for the faulty couch rolls you received and if you have any further queries please do get in touch.
Once again please accept my apologies for the delay in our response and any inconvenience this may have caused.
Thank you for your valued custom and I hope we can continue to be of service to you in the future.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk
Previous order damaged by courier. Part refund covered damaged. However I requested extra packaging and a different courier for this order. Speedy delivery and intact. Thanks for good customer...
อ่านเพิ่มเติม
Paula
Galleon Supplies Ltd
2 years ago
Thank you for your feedback on your recent purchase from Galleon Supplies, I am pleased to read that you are very happy with the products and all round service you receive from our team and thank you for your valued custom.
Kind regards
Paula Footman
Galleon Supplies Customer Service Team
www.galleonsupplies.co.uk