I paid for next day delivery on a Wednesday and received my parcel on Monday I actually spent more on delivery than on the product am not happy at all
David Lever
All Cures
8 years ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback. I have looked into your case and the reason for the delay was an issue with our courier that resulted in your item being sent to the wrong depot. Because your order was placed after our cut-off point for next day delivery on Wednesday, we shipped your order on Thursday for delivery on Friday. As I mentioned above, they sent it to the wrong depot and because they do not do weekend deliveries, your order was delivered on the Monday.
Obviously, you should still have received your order on the Friday, so we are refunding you your P&P. I apologise for the problem with your order and we hope to hear from you again in the future.
Regards
Allcures
วันที่ซื้อ: 06/06/2018
0
แบ่งปัน
TC
Trusted Customer
8 years ago
Trusted Customer พูดเกี่ยวกับ All Cures ว่าอย่างไร:
allcures.com is a British company operating according to British laws and regulations, including those of the Royal Pharmaceutical Society. We sell pharmaceutical and other selected goods online via the Internet, and offer free medical information as part of our overall service.
allcures.com is a British company operating according to British laws and regulations, including those of the Royal Pharmaceutical Society. We sell pharmaceutical and other selected goods online via the Internet, and offer free medical information as part of our overall service.