excellent service prompt delivery and a good product would buy from this company again although a lot of the products are more commercial
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hi David
Thank you so much for taking the time to share your positive experience with our service! We're thrilled to hear that you found our service excellent, and we're delighted that your order was delivered promptly and that you're happy with your Christmas tree.
Best wishes,
Christmas Direct
Hi Christine
Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear you are happy with your Festoon lights.
Best wishes,
Christmas Direct
Köpdatum: 30/11/2023
0
Dela
RJ
robert s jobar
Feefo-verifierat
2 years ago
Vad robert s jobar sa om XmasDirect:
excellent product and delivery was prompt
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hi Robert
Thank you for taking the time to leave us feedback. We are so pleased to hear you are happy with your net lights and prompt delivery.
Best wishes,
Christmas Direct
Köpdatum: 30/11/2023
0
Dela
Betrodd kund
Feefo-verifierat
2 years ago
First class service, Brilliant fast delivery, First class genuine quality product. Great all round service supplied, Will deal again. Thank you and Merry Christmas to all.
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hello
Thank you for taking the time to leave us such a glowing review. We are so pleased to hear you are happy with your lights and our service. Wishing you a very Merry Christmas.
Best wishes,
Christmas Direct
Betrodd kund
2 years ago
Just like to add, - It was a pleasure to deal with your company and i will continue to do so do and indeed promote your products and excellent service including your instant dispatch of my order. Keep up the good work. Merry Christmas to all at Christmas Direct. Best regards always, Bernard.
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Thank you Bernard. I will pass your kind message on to the team. Hope you have a very Merry Christmas and a Happy New Year!
Best wishes,
Rachael
I ordered 6 paper honeycomb baubles and when I received them one was torn. I emailed to request a replacement and was asked to send a photo of the damage. However, as the bauble was unusable as it...
Läs mer
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hello Sarah,
We appreciate you taking the time to share your feedback with us regarding your recent order of paper honeycomb baubles. We apologise for any inconvenience you may have experienced and would like to address your concerns.
Upon reviewing our communication records, we want to clarify that we never refused to send a replacement. Our standard procedure is to request proof of the damaged item before issuing a replacement, as it helps us better understand the issue and ensures that we address your concern accurately.
We noticed that you reached out to us via email on December 1st at 14:19, and we promptly responded at 14:22, requesting photos of the damaged bauble to proceed with the replacement process. We understand that you had already discarded the item, and we sympathise with the inconvenience this may have caused. However, the photo request is a crucial step in our resolution process and is in place to assist us in improving our product quality and customer service.
If you would like to discuss this further please email us at info@xmasdirect.co.uk and one of the team will be able to assist you.
Best wishes,
Christmas Direct
Very pleased with the service and the quality of the Christmas lights. My neighbour asked where I had got them and put his order in immediately.
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hi Steve
Thank you for taking the time to leave us such a fantastic review. We are so pleased to hear you are happy with your lights, and it is great to hear that your neighbour also bought some - I bet they all look fantastic!
Best wishes,
Christmas Direct
Produktomdömen
Köpdatum: 29/11/2023
0
Dela
JW
John Williams
Feefo-verifierat
2 years ago
Vad John Williams sa om XmasDirect:
First class product range, website and service.
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hi John,
Thank you for taking the time to leave us feedback. We are so pleased to hear you are happy with your lights and our service!
Best wishes,
Christmas Direct
Hello
Thank you for taking the time to leave us a review. We are pleased to hear you were happy with our efficient service.
Best wishes,
Christmas Direct
We received a great service, only two day delivery really good.
Xmas Direct
XmasDirect
2 years ago
Hello Terry
Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear you are happy with our service and quick delivery of your spare bulbs.
Best wishes,
Christmas Direct
Vi samlar självständigt in feedback på uppdrag av de företag som samarbetar med oss. Vår plattform vänder sig endast till verifierade köpare, så du kan vara säker på att du läser omdömen från verkliga kunder.
Bara kunder med inköpsbevis kan lämna ett Feefo-omdöme. Vi säkerställer detta genom att kontakta köparna direkt efter transaktionen.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.