Taskers The home store är inte längre en aktiv Feefo-kund
Visar alla 1,396 omdömen
CU
Customer
7 years ago
Vad Customer sa om Taskers The home store:
Ordered on 6th January, took 3 weeks to receive only part of my order - which was damaged. Took multiple phone calls before finally getting through to an agent. Returned and cancelled full order.
Produktomdömen
Köpdatum: 06/01/2019
0
Dela
Betrodd kund
7 years ago
ordered dinning set online
delivered on time but no fixtures
had to keep calling few times to get this sorted
Taskers are ok
Bought two pictures, one was damaged. Spoke to customer service, they replaced
straight away, no issues
Produktomdömen
Köpdatum: 06/01/2019
0
Dela
Betrodd kund
7 years ago
Awful service , I ordered online on 5th January , your website took my money and told me that delivery would be 3- 5 days . A couple of days later I received an email telling me that it was out of...
Läs mer
Angela
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer,
We are sorry that you are not happy with our service. I can see from our records that we emailed you after you placed your order that the item was out of stock. When we placed the order with our supplier it was unfortuantely out of stock with them and we also informed you of this delay. The only option we had was to wait for the item to arrive into stock or we asked if you would be happy to take a display item, you confirmed that this would be ok and that you would collect from store as you were coming in to purchase other goods so we arranged this for you rather than booking a delivery.
When i recived my lantins they was bubble wrappd but wen i opend them they was all smashd so i rang up the store to tell them they replaced them for me but i wasnt happy they didnt come in some kind...
Läs mer
Angela
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer,
Really sorry that your items arrived damaged from DPD. The lanterns were boxed and bubblewrapped with fragile tape before dispatch to protect the lanterns from damage and to let the drive know they were fragile items, unfortunately they arrived damaged by DPD which we have reported to them.
I needed a particular brand of ready mixed wallpaper adhesive. I couldn't get the brand locally so looked online. I wouldn't normally buy something like this online but the shipping charge was...
Läs mer
Produktomdömen
Köpdatum: 21/01/2019
0
Dela
Betrodd kund
7 years ago
Really friendly and helpful staff, both in store and over the phone. Delivery was arranged to suit me, but unfortunately the courier was not as efficient, which resulted in a slight delay. However,...
I ordered in the secon of January didn’t receive myiteams till the 25th of January, witch where broke and some of the stuff had sold out at this point, worst service I have ever had
Vi samlar självständigt in feedback på uppdrag av de företag som samarbetar med oss. Vår plattform vänder sig endast till verifierade köpare, så du kan vara säker på att du läser omdömen från verkliga kunder.
Bara kunder med inköpsbevis kan lämna ett Feefo-omdöme. Vi säkerställer detta genom att kontakta köparna direkt efter transaktionen.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.