Thank you for your review. We are sorry to hear that despite being looked after your plants were of poor quality and did not survive, we have arranged a full refund for you and apologise for any disappointment caused. Kind Regards, Suttons.
Betrodd kund
4 years ago
Thanks very much. I shall wait for my little lavender wall till another time.
Produktomdömen
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that despite being looked after your plants were of poor quality and did not survive, we have arranged a full refund for you and apologise for any disappointment caused. Kind Regards, Suttons.
Köpdatum: 22/09/2021
0
Dela
Betrodd kund
Feefo-verifierat
4 years ago
well packaged good sized plants
Louise Williams
Suttons
4 years ago
Great to hear you are so pleased with your plants
Produktomdömen
Louise Williams
Suttons
4 years ago
Great to hear you are so pleased with your plants
Köpdatum: 24/09/2021
0
Dela
Betrodd kund
Feefo-verifierat
4 years ago
Order eventually delivered a month after ordering and after a reminder to Suttons that I had not received it. Eventually delivered and plants found to be healthy. Usually happy with Sutton’s, but...
Läs mer
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. Unfortunately there was a stock issue with Prunus incisa Kojou-no-mai and they were not at the optimal condition for growing on when we originally anticipated. We apologise that you were not made aware of this delay. We are pleased to hear that once arrived you were happy with the plants received however we do appreciate your comments and apologise for the disappointment and inconvenience caused. Kind Regards, Suttons.
Betrodd kund
4 years ago
Grateful for acknowledgement.
Produktomdömen
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We do apologise for the delay with your order, live products do sometimes take longer than originally anticipated and we are sorry that we did not make you aware of the delay. Kind Regards, Suttons.
Köpdatum: 20/10/2021
0
Dela
CS
Cilla Slater
Feefo-verifierat
4 years ago
Vad Cilla Slater sa om Suttons:
Beautiful plants , all still living
Louise Williams
Suttons
4 years ago
Thank you for your five star review !
Produktomdömen
Louise Williams
Suttons
4 years ago
Thank you for your five star review !
Louise Williams
Suttons
4 years ago
Thank you for your five star review !
Louise Williams
Suttons
4 years ago
Thank you for your five star review !
Köpdatum: 13/10/2021
0
Dela
Betrodd kund
Feefo-verifierat
4 years ago
Problem with delivery. Staff very helpful and problem resolved during phone call. All plants received were strong and healthy and well packed.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that you had a problem with your order however we are pleased to hear our Customer Service Team were helpful and resolved any issues. Kind Regards, Suttons.
Produktomdömen
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your great review! We are pleased to hear that your are happy with the most scented mix and we are positive that you will be thrilled with the display produced. Kind Regards, Suttons.
This year the quality of the as delivered plants has been continually slipping and the last order was by far the worst. This seems partly the inadequate packaging, lack of 'this way up' and possibly...
Läs mer
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that you have been disappointed with the quality of the recent delivery of plants received. We apologise that you feel that the inadequate packaging and lack of labelling has contributed to this. We appreciate your comments and take your feedback on board. Kind Regards, Suttons.
Produktomdömen
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear that you were happy with the plant received. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that you were disappointed with the quality of Sedums received and that they are struggling to survive. We have arranged a refund back to your original payment method and apologise for any disappointment caused. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that you were disappointed with the quality of Sedums received and that they are struggling to survive. We have arranged a refund back to your original payment method and apologise for any disappointment caused. Kind Regards, Suttons.
Köpdatum: 14/09/2021
0
Dela
CI
Charlotte Innocent
Feefo-verifierat
Waterford, Ireland
4 years ago
Vad Charlotte Innocent sa om Suttons:
I am only giving one star because I had to send the seeds to my mother in law in the UK and ask her to post them on to me in Ireland. I would rather have had them be delivered to my address in...
Läs mer
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are sorry that due to the current climate we are unable to send seeds to Ireland and apologise for any inconvenience this may have caused. Kind Regards, Suttons.
Produktomdömen
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We appreciate your comments, we hope that you are happy with the seeds when you have received them. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We appreciate your comments, we hope that you are happy with the seeds when you have received them. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We appreciate your comments, we hope that you are happy with the seeds when you have received them. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We appreciate your comments, we hope that you are happy with the seeds when you have received them. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We appreciate your comments, we hope that you are happy with the seeds when you have received them. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We appreciate your comments, we hope that you are happy with the seeds when you have received them. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We appreciate your comments, we hope that you are happy with the seeds when you have received them. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We appreciate your comments, we hope that you are happy with the seeds when you have received them. Kind Regards, Suttons.
Well packed & delivered promptly. Look forward to see them flowering next Spring
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear that you were happy with the packaging and delivery of your order. We are sure you will be happy with the plants flowering in the spring. Kind Regards, Suttons.
Easy to use site. Items always despatched very quickly and arrive in good condition. Suttons keep me informed of any delays at the nurseries, and on just a couple of occasions have not sent out items...
Läs mer
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear that you are happy with the site and the delay notifications given. We are glad to hear that our staff have been helpful. Kind Regards, Suttons.
Produktomdömen
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We wish you all the best with the growing season. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear that you are happy with the quality of plants received. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are confident you will be pleased the these once flowered. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear that the quality of the plants has stood up to a variety of factors. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear you are happy with the value of the bulbs received. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We appreciate your positive feedback. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear that you are happy with the offer and that the plants are growing well. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We wish you all the best for the growing season and we are confident you will be happy with the results. Kind Regards, Suttons.
Product arrived quickly and was in good condition ready for planting
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your great review! We are pleased to hear that you are happy with all aspects of the service received. Kind Regards, Suttons.
Produktomdömen
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear that you are happy with the condition of the cyclamen metis collection upon arrival, we are positive that it will be the perfect addition to your hanging baskets. Kind Regards, Suttons.
Amy
Suttons
4 years ago
Thank you for your review. We are pleased to hear that you are happy with the size of the plants received. We hope that you are pleased with the display they produce. Kind Regards, Suttons.
Suttons is an internationally renowned supplier of flower and vegetable seeds, young plants, bulbs, fruit bushes and other horticultural products to amateur gardeners. We have a reputation for quality and service that is second to none, and a remarkable history that goes back over two hundred years!
Vi samlar självständigt in feedback på uppdrag av de företag som samarbetar med oss. Vår plattform vänder sig endast till verifierade köpare, så du kan vara säker på att du läser omdömen från verkliga kunder.
Bara kunder med inköpsbevis kan lämna ett Feefo-omdöme. Vi säkerställer detta genom att kontakta köparna direkt efter transaktionen.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
Suttons is an internationally renowned supplier of flower and vegetable seeds, young plants, bulbs, fruit bushes and other horticultural products to amateur gardeners. We have a reputation for quality and service that is second to none, and a remarkable history that goes back over two hundred years!