Pharmacy2U offer a convenient and confidential GP consultation service.
Receive prescriptions in the post for your conditions.
Tjänst
0
/5
5
4
3
2
1
0
0
0
0
0
0
omdömen under det senaste året
Pharmacy2U Online Doctor är inte längre en aktiv Feefo-kund
Visar alla 957 omdömen
Betrodd kund
6 years ago
Ideal during Lockdown
I was given the opportunity to describe my symptoms and upload a photo. My request was accepted which enabled me to treat my rosacea during the lockdown when it is not possible to see a GP.
0
Dela
Betrodd kund
6 years ago
Very happy with service
Response was prompt, would definitely recommend this service.
0
Dela
Betrodd kund
6 years ago
Easy to use - prompt response.
0
Dela
Betrodd kund
6 years ago
Wrong meds
I ordered some medication but clicked on the wrong dose by accident. I then could not change it and it arrived before I even got a response from the customer service.
Josh
Pharmacy2U Online Doctor
6 years ago
Good Morning,
Thank you for your review and apologies for the delayed response.
I am sorry to hear that you were delivered the wrong strength of medication, it's important that you select the correct item and double check your order before it is submitted.
If you find you make a mistake with an order again, I would ask that you call our customer care team as soon as possible to ensure we can assist before the order is dispatched.
Please accept my apologies for any inconvenience caused.
Kind regards.
0
Dela
Betrodd kund
6 years ago
No problems, all good
Great service, quick and simple, definitely recomend
0
Dela
Betrodd kund
6 years ago
Uppladdade medier
Visa alla medier (1)
The best service and product I get . Thanks fir that .😉😊
Best service and product . Quick delivery 📦. Nice and easy . Good value of money as well . It gives you some discount code sometimes . Thanks 😊
0
Dela
Betrodd kund
6 years ago
This experience was appalling compared to previous experiences
Order declined with no explanation. Incorrect messages in inbox relating to progress of order. Very clunky system to navigate if an order is declined with no clear path to resolve. Payment was not...
Läs mer
Josh
Pharmacy2U Online Doctor
6 years ago
Good Afternoon,
Thank you for your review and apologies for the delayed response.
I can see that you flagged your case with our complaints team back in March and we provided assistance in resolving your issues. I am very sorry for the inconvenience you have been caused, I can see that your previous orders were handled in a much more efficiently so please accept my apologies for the problems you encountered with this recent order.
If you would like any further assistance, please do not hesitate to contact us.
Kind regards.
0
Dela
Betrodd kund
6 years ago
Awesome
Convenient service and fast delivery
0
Dela
Betrodd kund
6 years ago
I have not received my order
Josh
Pharmacy2U Online Doctor
6 years ago
Good Morning,
Thank you for your review.
I am very sorry to hear your delivery was not complete as expected, although I can see you have since signed for your delivery today.
We did dispatch your order within 1 working day of the prescription being with us, however, it appears your parcel was delayed with Royal Mail. Please bear in mind there is increased strain on both Pharmacy2U and Royal Mail due to the current global health pandemic. I am very sorry for the delay, but I am pleased you have since received your item.
Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.
Kind regards.
Betrodd kund
6 years ago
Resolved
0
Dela
Betrodd kund
6 years ago
ORDER STILL NOT RECEIVED
I have not yet received this order despite an email saying that I have!!!!
Josh
Pharmacy2U Online Doctor
6 years ago
Good Morning,
Thank you for your review.
I am very sorry to hear your delivery has not been complete as expected. I can see from the tracking reference; Royal Mail confirmed the delivery was complete within the last few days. You did ask for a signature delivery, but Royal Mail have confirmed a new delivery process for signature items which you can see on the below link.
https://www.royalmail.com/d8/coronavirus-protection
I would expect your parcel should be in your possession or left somewhere around your property from the information on your tracking reference. Please may I ask that you double check around your property for the parcel, if you are still unable to locate your delivery please contact our complaints team using the below email address.
enquiries@pharmacy2u.co.uk
Please bear in mind there is increased strain on both Pharmacy2U and Royal Mail due to the current global health pandemic, so please accept my apologies for the delay.
Kind regards.
Pharmacy2U offer a convenient and confidential GP consultation service
Our UK-based GPs review the information you send us and can provide tests and prescriptions to treat your conditions without leaving the house.
Receive a consultation online and advice about your condition, purchase treatment and receive it in the post.
Vi samlar självständigt in feedback på uppdrag av de företag som samarbetar med oss. Vår plattform vänder sig endast till verifierade köpare, så du kan vara säker på att du läser omdömen från verkliga kunder.
Bara kunder med inköpsbevis kan lämna ett Feefo-omdöme. Vi säkerställer detta genom att kontakta köparna direkt efter transaktionen.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
Pharmacy2U offer a convenient and confidential GP consultation service
Our UK-based GPs review the information you send us and can provide tests and prescriptions to treat your conditions without leaving the house.
Receive a consultation online and advice about your condition, purchase treatment and receive it in the post.