Thank you for taking the time to share your feedback.
We’re sorry to hear about the issues you experienced and the frustration caused during the process.
Your comments have been noted and will be passed on to help us improve our service moving forward.
Produktomdömen
Toni-Sue
Waltons
11 months ago
Thank you for taking the time to share your feedback.
We’re sorry to hear about the issues you experienced and the frustration caused during the process.
Your comments have been noted and will be passed on to help us improve our service moving forward.
I need to rearrange the date of the delivery and the lady I spoke to was really helpful.
The delivery driver was on time, efficient at unloading and a nice guy
Waltons Garden Buildings
Waltons
1 year ago
Thank you for leaving us your lovely feedback on our services
We're happy to hear you were impressed with the help received
We do apologise that the product quality wasn't as expected
Produktomdömen
Waltons Garden Buildings
Waltons
1 year ago
Thank you for leaving us your lovely feedback on our services
We're happy to hear you were impressed with the help received
We do apologise that the product quality wasn't as expected
Waltons Garden Buildings
Waltons
1 year ago
Thank you for leaving us your lovely feedback on our services
We're happy to hear you were impressed with the help received
We do apologise that the product quality wasn't as expected
Waltons Garden Buildings
Waltons
1 year ago
Thank you for leaving us your lovely feedback on our services
We're happy to hear you were impressed with the help received
We do apologise that the product quality wasn't as expected
Waltons Garden Buildings
Waltons
1 year ago
Thank you for leaving us your lovely feedback on our services
We're happy to hear you were impressed with the help received
We do apologise that the product quality wasn't as expected
Waltons Garden Buildings
Waltons
1 year ago
Thank you for leaving us your lovely feedback on our services
We're happy to hear you were impressed with the help received
We do apologise that the product quality wasn't as expected
The only problem that I had was that I had three emails from Waltons saying that the cabin was being delivered, and if was in fact only the base being inspected. Otherwise transition was easy
Waltons Garden Buildings
Waltons
1 year ago
Thank you for taking the time to leave us a review
We appreciate your feedback on the communication and will make sure to pass your comments on
We hope to see you again in the future
Produktomdömen
Waltons Garden Buildings
Waltons
1 year ago
Thank you for taking the time to leave us a review
We appreciate your feedback on the product and service
We hope to see you again in the future
Waltons Garden Buildings
Waltons
1 year ago
Thank you for taking the time to leave us a review
We appreciate your feedback on the product and service
We hope to see you again in the future
Choose from our huge range of Garden Sheds to Buy Online & get FREE Delivery to UK Mainland & Cheap Prices from Walton Garden Buildings - The UK's Largest Manufactuer of Garden Buildings.
Vi samlar självständigt in feedback på uppdrag av de företag som samarbetar med oss. Vår plattform vänder sig endast till verifierade köpare, så du kan vara säker på att du läser omdömen från verkliga kunder.
Bara kunder med inköpsbevis kan lämna ett Feefo-omdöme. Vi säkerställer detta genom att kontakta köparna direkt efter transaktionen.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
Choose from our huge range of Garden Sheds to Buy Online & get FREE Delivery to UK Mainland & Cheap Prices from Walton Garden Buildings - The UK's Largest Manufactuer of Garden Buildings.