Ordered items never arrived. Apparently Hermes had lost the order. Needed to chase this up with Woodhouse and took a while to refund the money.
Customer Services
Woodhouse Clothing
5 years ago
Hello.
Thank you for your feedback.
Please accept my apologies for the issues relating to the delivery of your order. Unfortunately your order was lost in transit by the courier. I can see that you have been in contact with the customer service team and a full refund has been issued.
Apologies again for the inconvenience caused.
Kind regards
Woodhouse Customer Services
V mene podnikov, ktoré s nami spolupracujú, nezávisle zhromažďujeme spätnú väzbu. Naša platforma oslovuje len overených kupujúcich, takže si môžete byť istí, že čítate recenzie od skutočných zákazníkov.
Recenziu na Feefo môžu zanechať len zákazníci s dokladom o kúpe. Zabezpečujeme to tak, že kupujúcich oslovíme hneď po transakcii.
Overujeme, či sú recenzie od skutočných zákazníkov, a to tak, že ich priradíme k predaju alebo transakcii. Požiadame ľudí, aby zanechali recenziu až po nákupe v danej firme.
Overujeme, či sú recenzie od skutočných zákazníkov, a to tak, že ich priradíme k predaju alebo transakcii. Požiadame ľudí, aby zanechali recenziu až po nákupe v danej firme.