The service was fine, but the delivery from Fed Ex was awful. The box that the purchase came in was thrown about and partially opened which caused minor damage to the product. This slight damage was...
Prečítať viac
Recenzie produktov
Dátum zakúpenia: 23/09/2023
0
Sprístupniť
GT
George Tapia
Overená spoločnosťou Feefo
3 years ago
Čo povedal/-a George Tapia o spoločnosti Poolsupplies.com:
Quality of products and shipping was very impressive.
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
We take pride in our lightening fast shipping speeds!
Recenzie produktov
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
That is great to hear!
Dátum zakúpenia: 23/09/2023
0
Sprístupniť
EL
Edward Lang
Overená spoločnosťou Feefo
3 years ago
Čo povedal/-a Edward Lang o spoločnosti Poolsupplies.com:
I ordered a vacuum. Then decided to hire someone to clean our pool. Needed to return product. Never opened the box. Had to pay $91 for return shipping. Not ideal. Wish I hadn't ordered.
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello there! We apologize that you did not realize our return policy before ordering. For future reference, our shipping and return policy can be found here: poolsupplies.com/page/returns-policy
Since your return was not a warranty or manufacturer issue, you were charged for return shipping and our restocking fee which is listed on our website. We are a family-owned company, and we appreciate your feedback!
Recenzie produktov
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello! We apologize for the confusion. Our return policy is listed here on our website: poolsupplies.com/page/returns-policy
Since your return was not covered under the warranty or due to any manufacturer defects, you were charged for return postage and a restocking fee that is listed in the returns section of our website I provided the link above. Thank you for your feedback, and if you have any further questions about our return policy, please contact our customer support line at 1.800.356.3025 or support@poolsupplies.com Monday-Thursday 8 a.m.-8 p.m., Friday 8 a.m. - 7 p.m., or Saturday & Sunday from 9:30 a.m. - 5:30 p.m. EST
Dátum zakúpenia: 18/09/2023
0
Sprístupniť
WL
Wayne Linney
Overená spoločnosťou Feefo
3 years ago
Čo povedal/-a Wayne Linney o spoločnosti Poolsupplies.com:
My online order was received, shipped out and delivered all within a few days. The product delivered was exactly what I ordered. What more could you ask for.
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
Thank you so much for the kind words! We appreciate the great feedback.
V mene podnikov, ktoré s nami spolupracujú, nezávisle zhromažďujeme spätnú väzbu. Naša platforma oslovuje len overených kupujúcich, takže si môžete byť istí, že čítate recenzie od skutočných zákazníkov.
Recenziu na Feefo môžu zanechať len zákazníci s dokladom o kúpe. Zabezpečujeme to tak, že kupujúcich oslovíme hneď po transakcii.
Overujeme, či sú recenzie od skutočných zákazníkov, a to tak, že ich priradíme k predaju alebo transakcii. Požiadame ľudí, aby zanechali recenziu až po nákupe v danej firme.
Overujeme, či sú recenzie od skutočných zákazníkov, a to tak, že ich priradíme k predaju alebo transakcii. Požiadame ľudí, aby zanechali recenziu až po nákupe v danej firme.