They keep you up to date with delivery times and which courier service they use, arrived well packaged by a helpful driver. I have used Bradshaws Direct for a number of years and can’t fault products...
Prečítať viac
Recenzie produktov
Dátum zakúpenia: 12/06/2025
0
Sprístupniť
DM
David Miller
Overená spoločnosťou Feefo
Hampshire
1 year ago
Čo povedal/-a David Miller o spoločnosti Bradshaws Direct:
I used Bradshaws about 30 years ago when I installed 12ft pond. I bought a butyl liner with 10 year guarantee and I have now had to replace. Because the sides of the first pond collapsed I bought...
Prečítať viac
Recenzie produktov
Dátum zakúpenia: 30/05/2025
0
Sprístupniť
LW
Lorraine Wale
Overená spoločnosťou Feefo
Kent
1 year ago
Čo povedal/-a Lorraine Wale o spoločnosti Bradshaws Direct:
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Recenzie produktov
Rachel McGuigan
Bradshaws Direct
1 year ago
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Dátum zakúpenia: 31/05/2025
0
Sprístupniť
DL
Derek Lancaster
Overená spoločnosťou Feefo
Wirral
1 year ago
Čo povedal/-a Derek Lancaster o spoločnosti Bradshaws Direct:
Bradshaw's customer service was first class. I was kept up to date at every stage of the delivery. My parcel arrived early which made a very welcomed change. The pond substrate was exactly as...
Online ordering is easy, always deliver the items next day. Bradshaws are a company to get items for your pond from. Reasonably priced. Great selection of items
Naše nezávislé ocenenia oceňujú najlepšie značky v oblasti služieb zákazníkom. O víťazoch sa rozhoduje na základe hodnotení, ktoré dostávajú od svojich zákazníkov.
V mene podnikov, ktoré s nami spolupracujú, nezávisle zhromažďujeme spätnú väzbu. Naša platforma oslovuje len overených kupujúcich, takže si môžete byť istí, že čítate recenzie od skutočných zákazníkov.
Recenziu na Feefo môžu zanechať len zákazníci s dokladom o kúpe. Zabezpečujeme to tak, že kupujúcich oslovíme hneď po transakcii.
Overujeme, či sú recenzie od skutočných zákazníkov, a to tak, že ich priradíme k predaju alebo transakcii. Požiadame ľudí, aby zanechali recenziu až po nákupe v danej firme.
Overujeme, či sú recenzie od skutočných zákazníkov, a to tak, že ich priradíme k predaju alebo transakcii. Požiadame ľudí, aby zanechali recenziu až po nákupe v danej firme.