The product was not as expected and you promptly refunded it. It looked like a bunches of paper clips welded together. Not suitable
Отзывы о товаре
Customer Service
Silver by Mail
9 years ago
Thank you for your feedback. We sincerely apologise that you were unhappy with the design of the bangle and that it was not suitable for you. Your account has been refunded and if we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us. Kindest Regards, Pip @ Silver by Mail
Thank you for your feedback. We apologise that you were unhappy with the bangle that you purchased. Please note that this bangle is designed in such a way that it is very delicate. We apologise for any inconvenience caused by this matter and note that you have returned this item and we have refunded you. Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us. Kindest Regards, Pip @ Silver by Mail
Наши независимые награды отмечают лучшие бренды за обслуживание клиентов. Победители определяются на основе оценок, которые они получают от своих клиентов.
Мы самостоятельно собираем отзывы от имени компаний, которые с нами сотрудничают. Наша платформа обращается только к проверенным покупателям, поэтому вы можете быть уверены, что читаете отзывы реальных клиентов.
Оставить отзыв на Feefo могут только покупатели с подтверждением покупки. Для этого мы связываемся с покупателями сразу после совершения сделки.
Мы проверяем, что отзывы написаны реальными покупателями, сопоставляя их с продажей или сделкой. Людям предлагается оставить отзыв только после совершения покупки.
Мы проверяем, что отзывы написаны реальными покупателями, сопоставляя их с продажей или сделкой. Людям предлагается оставить отзыв только после совершения покупки.