Sehr freundliche Fahrer, gute Fahrzeuge und sehr pünktliche Abholung. Fahrzeug war sogar mit W-LAN ausgestattet. Inneneinrichtung des Fahrzeug war super.
When I organised the transfer, I was told approximate transfer time of 40 minutes, it actually took 1.5 hours. It was only a 3 night trip so wanted to get to the hotel ASAP, so was disappointed
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
2 years ago
Thank you for your feedback regarding your recent transfer experience. We apologize for any inconvenience caused during your trip.
Upon reviewing your booking details, we noticed that you had booked and paid for a shared shuttle transfer. As a shared shuttle service, the transfer time is longer than a direct route due to multiple stops to pick up and drop off other passengers along the way.
We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to serve you better in the future. If you have any further questions or need assistance with future bookings, please do not hesitate to contact us directly by email.
Grand coming back. But on arrival service OK but once on coach driver was poor.no english. Other people had to goggle drop-off and try to explain. Some got off before there hotel
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
2 years ago
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your input and are committed to using it to enhance our services.
We strive to provide the best experience possible, and your comments are invaluable in helping us identify areas for improvement. Rest assured, we will carefully review your feedback and take appropriate actions to ensure that we continually improve and meet your expectations in the future.
Дата покупки: 15/05/2024
0
Поделиться
CS
Caspar Schmitz
Подтверждено Feefo
Perguera mallorca
2 years ago
Что Caspar Schmitz сказал(-а) о Shuttle Direct United Kingdom:
The lady drove 5 times near our hotel,
We showed her our papwr, and she said:' yes, I know.....
But then, she dropped us at the wrong hotel.
We had to walk for 1,5 km with our luggage....
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
2 years ago
We do apologize for any stress and inconvenience caused to you on your arrival day.
This is not our normal standard of service.
We kindly ask you to contact us directly by email so our customer care department can investigate this matter for you.
Дата покупки: 12/05/2024
0
Поделиться
Надежный клиент
Подтверждено Feefo
2 years ago
Great service. Very easy to use & really good driver.
I've ordered a transfer from Spanish airport and one way was ok. Return transfer did not occur, because i was misguided, left in the middle of the night with cancelled trip. The spanish...
читать еще
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
2 years ago
We're truly sorry to hear about your experience. This is definitely not the level of service we aim to provide. We take customer feedback seriously and would like to investigate this matter further to ensure it doesn't happen again. Could you please reach out to us directly with more details about your booking so we can address this situation promptly? Your satisfaction is important to us, and we want to make things right.
The Barcelona airport pickup went great. The driver was waiting for us right after getting our luggage. He was courteous and quick. The return from the hotel to the airport was another story. ...
читать еще
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
2 years ago
Thank you for sharing your experience with us. We're truly sorry to hear about the inconvenience you faced with the return transfer from the hotel to the airport. We strive to provide prompt and reliable service at all times, and we regret that we fell short of your expectations on this occasion.
To ensure we address this matter promptly and effectively, could you please reach out to us directly via email? We would appreciate the opportunity to discuss your experience further and work towards a resolution.
Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to hearing from you soon.
Наши независимые награды отмечают лучшие бренды за обслуживание клиентов. Победители определяются на основе оценок, которые они получают от своих клиентов.
Мы самостоятельно собираем отзывы от имени компаний, которые с нами сотрудничают. Наша платформа обращается только к проверенным покупателям, поэтому вы можете быть уверены, что читаете отзывы реальных клиентов.
Оставить отзыв на Feefo могут только покупатели с подтверждением покупки. Для этого мы связываемся с покупателями сразу после совершения сделки.
Мы проверяем, что отзывы написаны реальными покупателями, сопоставляя их с продажей или сделкой. Людям предлагается оставить отзыв только после совершения покупки.
Мы проверяем, что отзывы написаны реальными покупателями, сопоставляя их с продажей или сделкой. Людям предлагается оставить отзыв только после совершения покупки.