I waited 8 months for my door mat. Yes I love it and the quality is excellent. Red candy did respond when I asked what was happening but had I not asked they wouldn’t have let me know. The style was...
Vizualizați mai multe
Customer Services
Red Candy
4 years ago
Hi there! Unfortunately pre-ordering items comes with the risk of a delay as we're unable to control when stock arrives from our suppliers overseas. In this case we had problems receiving stock because of issues at the Customs Office which is unfortunately one of the bugbears retailers have had to deal with since Brexit.
I can see you emailed us asking us for an update a couple of times and we also emailed you a couple of times to give you an ETA update. Overall we could have done more to update you more regularly which we aim to improve for the future. Apologies for the service you received on your order and for the hassle it caused. I hope you continue to enjoy your doormat! Best, Red Candy x
Evaluări de produse
Customer Services
Red Candy
4 years ago
Hi there! Unfortunately pre-ordering items comes with the risk of a delay as we're unable to control when stock arrives from our suppliers overseas. In this case we had problems receiving stock because of issues at the Customs Office which is unfortunately one of the bugbears retailers have had to deal with since Brexit.
I can see you emailed us asking us for an update a couple of times and we also emailed you a couple of times to give you an ETA update. Overall we could have done more to update you more regularly which we aim to improve for the future. Apologies for the service you received on your order and for the hassle it caused. I hope you continue to enjoy your doormat! Best, Red Candy x
Great item, very quirky and unique, high quality and the website has a good layout and easy to navigate. Checkout was smith and easy utilising PayPal and good delivery options, even turned up earlier...
I didn't think much of them is what I think. The items I ordered did not work properly, I returned them and I'm STILL waiting for my refund. The quality of the items was poor.
Customer Services
Red Candy
4 years ago
Hi there, I'm sorry to hear that the infusers didn't work correctly. I understand that our free returns method wasn't followed so we didn't receive the items back and you weren't refunded. They must be in infuser limbo somewhere! Not to worry though as on this occasion I have processed the refund for you. Best wishes, Red Candy x
Evaluări de produse
Customer Services
Red Candy
4 years ago
Hi there, I'm sorry to hear that the infusers didn't work correctly. I understand that our free returns method wasn't followed so we didn't receive the items back and you weren't refunded. They must be in infuser limbo somewhere! Not to worry though as on this occasion I have processed the refund for you. Best wishes, Red Candy x
JH
Jann Hodges
4 years ago
Thank you very much for the refund. It is very much appreciated and I will look for it in my bank account.
The order & delivery were very quick, packaging was ample, and the content was amazing. I had ordered a wall giraffe plant holder and he is beautifully made. Well worth the money and it looks...
Colectăm în mod independent feedback în numele întreprinderilor care lucrează cu noi. Platforma noastră ajunge doar la cumpărători verificați, astfel încât poți fi sigur că citești evaluări de la clienți reali.
Doar clienții care fac dovada achiziției pot lăsa o evaluare Feefo. Asigurăm acest lucru prin contactarea cumpărătorilor imediat după tranzacție.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.