Order never arrived as Red Candy had not filled out the paperwork correctly and so the goods didn’t pass customs. Shoddy lack of attention to detail. I couldn’t re order as the majority were sold...
Vizualizați mai multe
Customer Services
Red Candy
4 years ago
Hi there! I’m so sorry for the disappointing situation with your order ☹
After investigating the whereabouts of your order, we found that it was returned back to us so we offered to send replacements for the items we had in stock. This option was turned down so we refunded you in full straight away.
In no way did we mean to pass on responsibility for your order not arriving, and I apologise if it sounded like we were. We are responsible in getting your order to you and if something goes wrong, we will try to rectify the situation the best we can.
As we send many orders to Ireland, not including paperwork with the order was unlikely to be the reason it was returned back to us, and rather that sometimes customs and couriers make mistakes. Brexit has not helped when it comes to documentation and new rules either and has made things quite complicated for customs and retailers trying to send orders abroad.
The communications in question have been reviewed internally and we cannot find any instance of James saying “If we made a mistake we are sorry - have a fantastic day” to you. Instead, he said "if it was our mistake because of paperwork I'm terribly sorry.". This is one of six apologies James made in the email chain, all of which he appears to have meant sincerely,
In your final email to James where you say "I left a review and I hope it puts people off purchasing from you.", as a small business (there are just 5 of us here) this is upsetting to hear. We really do try to work with each and every customer to ensure a more than satisfactory outcome, and with the continuous apologies, insight into the situation, offers to resend the available items, and the full refund as soon as requested, we feel in this case we did what we could.
I guess we'll have to agree to disagree in this case, but thank you for the feedback, and all the best. Red Candy
Evaluări de produse
Customer Services
Red Candy
4 years ago
.
Customer Services
Red Candy
4 years ago
.
Customer Services
Red Candy
4 years ago
.
Customer Services
Red Candy
4 years ago
.
Customer Services
Red Candy
4 years ago
.
Customer Services
Red Candy
4 years ago
.
Customer Services
Red Candy
4 years ago
.
Data achiziției: 28/06/2022
0
Partajați
CG
Collette Gladders
Verificată de Feefo
4 years ago
Ce a spus Collette Gladders despre Red Candy:
Bought Dot the dog foot stool, it's fantastic a lovely addition to the room. Would definitely recommend. Fast delivery and well packaged.
Colectăm în mod independent feedback în numele întreprinderilor care lucrează cu noi. Platforma noastră ajunge doar la cumpărători verificați, astfel încât poți fi sigur că citești evaluări de la clienți reali.
Doar clienții care fac dovada achiziției pot lăsa o evaluare Feefo. Asigurăm acest lucru prin contactarea cumpărătorilor imediat după tranzacție.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.