They keep you up to date with delivery times and which courier service they use, arrived well packaged by a helpful driver. I have used Bradshaws Direct for a number of years and can’t fault products...
I used Bradshaws about 30 years ago when I installed 12ft pond. I bought a butyl liner with 10 year guarantee and I have now had to replace. Because the sides of the first pond collapsed I bought...
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Evaluări de produse
Rachel McGuigan
Bradshaws Direct
1 year ago
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Data achiziției: 31/05/2025
0
Partajați
DL
Derek Lancaster
Verificată de Feefo
Wirral
1 year ago
Ce a spus Derek Lancaster despre Bradshaws Direct:
Bradshaw's customer service was first class. I was kept up to date at every stage of the delivery. My parcel arrived early which made a very welcomed change. The pond substrate was exactly as...
Online ordering is easy, always deliver the items next day. Bradshaws are a company to get items for your pond from. Reasonably priced. Great selection of items
Premiile noastre independente recunosc cele mai bune mărci pentru serviciile oferite clienților. Câștigătorii sunt desemnați în funcție de evaluările pe care le primesc de la clienții lor.
Colectăm în mod independent feedback în numele întreprinderilor care lucrează cu noi. Platforma noastră ajunge doar la cumpărători verificați, astfel încât poți fi sigur că citești evaluări de la clienți reali.
Doar clienții care fac dovada achiziției pot lăsa o evaluare Feefo. Asigurăm acest lucru prin contactarea cumpărătorilor imediat după tranzacție.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.