When u go to put liquid into vape the top of it is faulty and lost a lot of juice I will not click back in
Miri
Vapoholic
5 years ago
Hi Georgina,
We are so sorry to hear you received a bottle with a faulty lid! I’m afraid if you don’t let us know there is an issue, there is nothing we can do until we are notified. We replace bottles that arrive damaged immediately, so please contact us at hello@vapoholic.co.uk and we can get a replacement sorted for you!
Avaliações de produtos
Miri
Vapoholic
5 years ago
Hi Georgina,
We are so sorry to hear you received a bottle with a faulty lid! I’m afraid if you don’t let us know there is an issue, there is nothing we can do until we are notified. We replace bottles that arrive damaged immediately, so please contact us at hello@vapoholic.co.uk and we can get a replacement sorted for you!
Its been over 2 weeks since my order and all ive had is one empty parcel and fake promises of the reorder arriving any time after, with tracking that didnt work. Im also still waiting on it to arive...
Saiba mais
Miri
Vapoholic
5 years ago
Hello,
We are so sorry your order is taking longer than normal to arrive. Please can you contact us at hello@vapoholic.co.uk and we will investigate this for you!
Cliente fiável
5 years ago
Yeah its still not here. Its been almost 3 weeks since my order. Aoart from some nice words on email, there has been no confirmation, no tracking, and no parcel. Im afraid I'll never be ordering from here again
Miri
Vapoholic
5 years ago
I can see we have resolved this for you and that your delivery has now delivered safely!
After the first parcel arriving damaged and the replacement getting lost in the post, we appreciate how patient you have been with the situation and hope you love everything now that it has arrived!
Cliente fiável
5 years ago
The staff have been vigilant to help and the products seem great so far now they've finally arrived. Alot of trouble with delivery but maybe I'll give the benefit of the doubt next time because of the support available and prices and quality of the items
Amazing service, I just wish they wouldn't release new flavours just after I've placed my order... hahajoking aside the flavours are immense and reliable.
Recolhemos, de forma independente, avaliações em nome das empresas que trabalham connosco. A nossa plataforma só chega a compradores verificados, pelo que pode ter a certeza de que está a ler avaliações de clientes reais.
Apenas os clientes com prova de compra podem deixar uma avaliação na Feefo. Para tal, contactamos os compradores imediatamente após a sua transação.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem na empresa.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem na empresa.