We purchased this item last year at the end of season. So just got it set up for this summer's use, and so far, it works great. I like that it has handles on both sides, so it doesn't matter which...
Saiba mais
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
We agree! The solar reel is the ultimate time saver. Thank you so much for choosing PoolSupplies.com!
Avaliações de produtos
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
All things we love to hear, ******!
Data de compra: 21/06/2022
0
Partilhar
RE
Richard Escobedo
Verificado pela Feefo
3 years ago
O que Richard Escobedo disse sobre Poolsupplies.com:
I order a can of paint fir thr pool deck and 18 days later I still don't have it. Their delivery partner FedEx stinks at managing packages as they lost the first order, pool supplies would do nothing...
Saiba mais
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello Richard! According to our records, your order was pending on 5/31 and may have gotten stopped in a FedEx facility after leaving our warehouse. We would love to help you with your order. We encourage you to contact our customer support team so we can assist you with this issue. You can find them at 1.800.356.3025 or support@poolsupplies.com Monday-Thursday 8 am-8 pm, Friday 8 am - 7 pm, or Saturday & Sunday from 9:30 am - 5:30 pm EST. Thank you for your feedback!
RE
Richard Escobedo
3 years ago
I already did and they were no help. Told me order would be here by Saturday and iy is now Tuesday and still not here. Got an update that it was to be delivered yesterday and we are I. the same holding pattern of arriving at FedEx in FT Worth TX and holding!!!
18 days and still no paint!!! Unbelievable!!! You might consider a more dependable delivery service. Too bad Amazon doesn't have independent of your store. I would have received 17 days ago if they did.
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
According to our records, your order is on the delivery truck and should be arriving within the next 24 hours. If this happens to not be the case, we will personally ensure that this issue gets solved. Please let us know when your order arrives!
RE
Richard Escobedo
3 years ago
Your records were incorrect. The package still shows in transit and holding in FT. Worrh and has an exception mark on it. It is not out for delivery and will not be delivered today!!!
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello again, Richard! We apologize for the inconvenience. As of 6/14/23, we have fully refunded your order.
Avaliações de produtos
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello Richard! This is not typical for orders coming from our facility. We encourage you to contact customer service at 1.800.356.3025 or support@poolsupplies.com Monday-Thursday 8 am-8 pm, Friday 8 am - 7 pm, or Saturday & Sunday from 9:30 am - 5:30 pm EST for help with your order. Thank you for your feedback!
Every product Ive ordered has been correct, and what I needed. The shipping is fast, prices are very good, and if you have questions they have answers!
Last purchase was Pool Shock, arrived just in...
Saiba mais
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
Thank you so much for being our customer, Barry. We work hard to meet expectations like yours and we're happy to hear we hit the mark for you. Please let us know if there is anything you have questions about!
Avaliações de produtos
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
That is great to hear! Enjoy your crystal clear pool!
Data de compra: 03/06/2023
0
Partilhar
ML
Mrs. H Lambert
Verificado pela Feefo
3 years ago
O que Mrs. H Lambert disse sobre Poolsupplies.com:
Thank you for taking the time out to leave this great review. We work hard to meet expectations like yours and we're happy to hear we hit the mark for you.
Avaliações de produtos
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
Please let us know how it holds up! Thank you for choosing PoolSupplies.com
Data de compra: 04/06/2023
0
Partilhar
Cliente fiável
Verificado pela Feefo
3 years ago
Fast Shipping
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
We take pride in our lightning fast shipping speed! Thank you for choosing poolsupplies.com!
Avaliações de produtos
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
That is great to hear!
Data de compra: 04/06/2023
0
Partilhar
AK
Adam Krumwiede
Verificado pela Feefo
3 years ago
O que Adam Krumwiede disse sobre Poolsupplies.com:
We received a used product in an open, damaged box. please refund ASAP. I emailed your customer service with a photo and haven’t heard back.
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello! We're so sorry your order arrived in a damaged box. We want to assist you with this issue, so we encourage you to contact our customer service experts at 1.800.356.3025 or support@poolsupplies.com Monday-Thursday 8 am-8 pm, Friday 8 am - 7 pm, or Saturday & Sunday from 9:30 am - 5:30 pm EST. Thank you for your feedback, and we will be ready and willing to help!
Avaliações de produtos
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello Adam! We are so sorry that you experienced this. Please contact our customer service experts at 1.800.356.3025 or support@poolsupplies.com Monday-Thursday 8 am-8 pm, Friday 8 am - 7 pm, or Saturday & Sunday from 9:30 am - 5:30 pm EST for assistance. Thank you for your feedback!
Data de compra: 04/06/2023
0
Partilhar
MT
Michaela Thaxton
Verificado pela Feefo
3 years ago
O que Michaela Thaxton disse sobre Poolsupplies.com:
Fast shipping, quality products
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
Thank you for the great review, Michaela! Please let us know if you have any questions for us!
Received my order missing the charging cable and with a second piece broken.... After 5 days I received a response to contact the manufacturer. Poolsupplies does not actually warrantee anything or...
Saiba mais
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello Matt! according to our records, your package was delivered undamaged, and we do not carry spare parts for this item, which is why you were directed to call the manufacturer. We're sorry you felt less than satisfied with your experience, and we thank you for your feedback!
MD
Matt Duemler
3 years ago
Unfortunately your records are incorrect. That is why I sent you pictures of the bent product. To spend over a thousand dollars on a product that is received damage and missing an adapter to say sorry call someone else is not good service.
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
We're sorry you feel that the service you experienced did not meet expectations. We are a small company and cannot carry every part for every product we sell, which is why, in special circumstances, we ask the customer to go directly to the manufacturer, who makes the parts that are needed to be replaced. If you have further questions about why this is, we encourage you to contact our customer support experts at 1.800.356.3025 or support@poolsupplies.com Monday-Thursday 8 am-8 pm, Friday 8 am - 7 pm, or Saturday & Sunday from 9:30 am - 5:30 pm EST. Thank you!
Recolhemos, de forma independente, avaliações em nome das empresas que trabalham connosco. A nossa plataforma só chega a compradores verificados, pelo que pode ter a certeza de que está a ler avaliações de clientes reais.
Apenas os clientes com prova de compra podem deixar uma avaliação na Feefo. Para tal, contactamos os compradores imediatamente após a sua transação.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem na empresa.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem na empresa.