They keep you up to date with delivery times and which courier service they use, arrived well packaged by a helpful driver. I have used Bradshaws Direct for a number of years and can’t fault products...
I used Bradshaws about 30 years ago when I installed 12ft pond. I bought a butyl liner with 10 year guarantee and I have now had to replace. Because the sides of the first pond collapsed I bought...
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Avaliações de produtos
Rachel McGuigan
Bradshaws Direct
1 year ago
Hi Marcus, we shipped your order on Monday 2nd June as requested on an overnight service with DHL, unfortunately they believe they have lost this. When you contacted us on a week later on 9th June to say you had not yet received the bulb and wanted a refund, we processed that for you and it should now be showing in your account. If it isn't, please email customer.services@bradshawsdirect.co.uk so we can confirm the account it has been refunded to.
Sometimes things go wrong with the couriers, though thankfully it is rare. We don't know if you haven't received something unless you tell us, and if your next day delivery fails and there is a problem with the couriers we will always resend it for you from our warehouse. However as you requested a refund instead this was processed right away for you. Please accept our apologies for the inconvenience caused.
Data de compra: 31/05/2025
0
Partilhar
DL
Derek Lancaster
Verificado pela Feefo
Wirral
1 year ago
O que Derek Lancaster disse sobre Bradshaws Direct:
Os nossos prémios independentes reconhecem as melhores marcas em termos de serviço de apoio ao cliente. Os vencedores são decididos com base nas classificações que recebem por parte dos seus clientes.
Recolhemos, de forma independente, avaliações em nome das empresas que trabalham connosco. A nossa plataforma só chega a compradores verificados, pelo que pode ter a certeza de que está a ler avaliações de clientes reais.
Apenas os clientes com prova de compra podem deixar uma avaliação na Feefo. Para tal, contactamos os compradores imediatamente após a sua transação.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem na empresa.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem na empresa.