Tenon Tours creates personalized trips that connect you to the best of Europe.
Serviço
4.8
/5
5
4
3
2
1
61
3
0
1
2
67
classificações no último ano
Exibindo todas as 762 avaliações
SA
Saura
Verificado pela Feefo
5 years ago
O que Saura disse sobre a Tenon Tours:
Always fantastic service. Can’t wait until we can start booking trips again
Wonderful!
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
We're happy to hear that you were satisfied with our customer service! Thank you for sharing and we hope to travel with you soon.
0
Compartilhar
DO
Donald
Verificado pela Feefo
6 years ago
O que Donald disse sobre a Tenon Tours:
I didn’t purchase any trip on 9/22. Not sure why I was sent this survey.
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Hi Donald, sorry for any confusion! You received this feedback request after rescheduling a trip with Tenon Tours. If you have any questions, please contact us at travel@tenontours.com or reach out directly to your By-Your-Side Service team member.
DO
Donald
5 years ago
Thanks
0
Compartilhar
GR
Gregory
Verificado pela Feefo
6 years ago
O que Gregory disse sobre a Tenon Tours:
They have been awesome through all this pandemic stuff. Courtney has answered all of our questions and made rescheduling as easy as possible.
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
We're happy that you had a great experience with Courtney. We're sorry you had to reschedule, but are looking forward to hearing about your trip to Ireland!
0
Compartilhar
LY
Lynna
Verificado pela Feefo
6 years ago
O que Lynna disse sobre a Tenon Tours:
Glad I chose Tenon.
Natasha answers all my questions, provides informative feedback, and is very patient with me. My trip has been rescheduled for May 2021 from July 2020. Glad I chose Tenon for my first international...
Ler mais
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Thanks for your review, Linda! We are glad that you choose to work with us as well. We can't wait to hear about your first international trip to Ireland.
2
Compartilhar
Consumidor confiável
Verificado pela Feefo
6 years ago
Beware if you need to make a change
Service was ok before the pandemic and then it was difficult to talk to someone and figure out how to proceed with canceling or moving our trip.
Be aware that you can’t get a refund from them if you...
Ler mais
Elizabeth
Tenon Tours
6 years ago
Thank you for your review. We apologize for any delay in communication while adjusting your travel plans. Our team was working diligently to assist all our travelers, but we realize that this may have caused a slower response than normal and therefore, some confusion. Please know that our Cancel For Any Reason Waiver (CFAR) with the purchase of TripMate Travel Protection states that refunds will be issued as future travel credits.
Your satisfaction remains a high priority to us. If you have further concerns or questions, please feel free to email us at travel@tenontours.com or contact your By-Your-Side Service team member directly.
1
Compartilhar
RA
Ralph
Verificado pela Feefo
Katy, TX
6 years ago
O que Ralph disse sobre a Tenon Tours:
Good communication and service. Act quicker on Covid-19 changes.
Overall it's been a very good experience. I was disappointed in the handling of Covid-19 related changes until Tenon made the call to delay.
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Hi Ralph, thank you for your feedback. We apologize for the delays in communication as our team was working with booked travelers in order of departure date. However, we're glad that you were happy overall with our service and look forward to having you travel with us soon.
0
Compartilhar
Consumidor confiável
Verificado pela Feefo
6 years ago
Great communication, and hassle free rescheduling. Excellent service so fa
I was able to reschedule my trip - and even add a person - with no trouble. Communication has been good, and continuous throughout the process. I am confident we will be well looked after when the...
Ler mais
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Thank you for sharing your feedback with us! We are looking forward to your trip to England.
0
Compartilhar
Consumidor confiável
Verificado pela Feefo
6 years ago
Great Customer Service
This has been an extraordinary year, so it's hard to give an unbiased account of my experience with Tenon Tours. However, I will point out that we were misled on the trip insurance. We were under...
Ler mais
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Thank you for your feedback! We apologize for the communication delays while adjusting your travel plans -- we realize that we had a slower response than usual however we are working to streamline our process to eliminate this in the future.
We're sorry for any misleading communication regarding our travel insurance and understand your concern. We hope that you are excited for your upcoming trip to Ireland and look forward to hearing about it.
0
Compartilhar
CH
Chuck
Verificado pela Feefo
6 years ago
O que Chuck disse sobre a Tenon Tours:
Tenon Tours promised to look into a refund for plane flights not used this summer and generated a refund to me for those flights in a timely fashion. Great work!
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
We're happy to hear that you were satisfied with our customer service! Thank you for sharing and we hope to travel with you soon.
0
Compartilhar
JO
John
Verificado pela Feefo
ARLINGTON HEIGHTS Illinois,
6 years ago
O que John disse sobre a Tenon Tours:
Janet and Natasha save our trip...!
Janet Dudley was our initial contact followed by Natasha Pereira after Janet suffered a death in her family. Both women were outstanding in dealing with a complex trip involving multiple people and...
Ler mais
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Hi John, we really appreciate your feedback. I will be sure to pass this along to Janet and Natasha as well. Thank you for choosing to reschedule your trip to Ireland with us - we are looking forward to hearing all about it!
Nossos prêmios independentes reconhecem as principais marcas em termos de atendimento ao cliente. Os vencedores são decididos com base nas classificações que recebem de seus clientes.
Coletamos feedback de forma independente em nome das empresas que trabalham conosco. Nossa plataforma só alcança compradores verificados, portanto, você pode ter certeza de que está lendo avaliações de clientes reais.
Somente clientes com comprovante de compra podem deixar uma avaliação na Feefo. Garantimos isso entrando em contato com os compradores logo após a transação.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem da empresa.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem da empresa.