I ordered online 2 Mason Cash dinner sets, when delivered they had suffered damage in packing or transit. To make matters worse the boxes were dog eared, showing signs of being opened many times. The...
Ler mais
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Melvyn
Thank you for your feedback, we are sorry to hear you are disappointed with your recent order, we strive to offer the best possible service at all times and are surprised to hear that you do not feel this was offered on this occasion.
We are investigating your comments with our team in order to ensure we improve our services moving forward.
Kind Regards
The Taskers Team
Avaliações de produto
Mídia carregada
Exibir todas as mídias (4)
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Melvyn
We are sorry to hear that some of your items were damaged in transit, unfortunately this was the last stock we had available so we were unable to replace these items.
Once again we apologise for any inconvenience caused
Kind Regards
The Taskers Team
Mídia carregada
Exibir todas as mídias (4)
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Melvyn
We are sorry to hear that some of your items were damaged in transit, unfortunately this was the last stock we had available so we were unable to replace these items. Once again we apologise for any inconvenience caused
Easy to order, nice products, dreadful delivery company.
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, it is great to hear you are pleased with your order however we are sorry to hear you were unhappy with the delivery company.
Kind Regards
The Taskers Team
Consumidor confiável
7 years ago
Your order confirmation indicated delivery would be in '3-5 days', which is what I wanted, so I would be here to accept delivery. Very annoyingly the delivery turned up 'next day', so I was not here. The card that was left gave no phone number and after much hunting around to find the right web site I was offered re-delivery for £5. What a cheek! Not my fault I was not here first time!! So I personally visited the depot. The security door bell did not work so I had to stand around like a lemon until another customer came out of the building and let me in. The staff member I saw raised her eyebrows in disgust when I said I was collecting without an appointment. She tried, but failed, to make me feel like a naughty boy. She needs a good training course. Once I had collected my parcel I had the same difficulty exiting the premises, standing around like a lemon again. The security system is not set up for good customer service. My recommendation is a root and branch review of what this distributor does. Worst customer service experience in a long time!
John
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Again
Thank you for this information, we aim to deliver our orders within 3-5 working days but we try to deliver as quickly as possible, we apologise that this created an inconvenience to yourself.
Our courier usually sends an email (when a text message isn't possible) to inform you that your parcel is on the way and you can then choose from a range of options to arrange delivery on a date suitable for yourself. We apologise that this wasn't communicated by our couriers and we will raise this issue with our account manager for investigation. We will also bring to their attention the difficulties presented when trying to collect your order from the depot and your comments regarding their customer service.
Once again we apologise for the inconvenience this caused
Kind Regards
The Taskers Team
Avaliações de produto
Data da compra: 26/06/2018
0
Compartilhar
CU
Customer
7 years ago
O que Customer disse sobre a Taskers The home store:
I really am pleased with lights, they look very classy and add a touch of luxury to my living room. Very easy to order this item. However, was a bit disappointed re. delivery time as it was stated...
Ler mais
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, we are sorry to hear you were unhappy with your delivery timescale. We can see from our records that your order was placed on Thursday 21st June and was delivered to your neighbour on Tuesday 26th June, we state on our website that delivery is expected within 3-5 working days and so we believe that your order was well within our stated timescales and are surprised to hear that you do not feel we have not achieved this.
Our couriers usually send text messages/emails to keep you up to date with regards to your order, we did not have a mobile number for this order so we would expect you to be kept updated via email however we apologise if you did not receive these emails and will investigate this with our Account Manager.
We are happy to hear you are pleased with your new lights and look forward to you shopping with us in the future.
If we can be of any further assistance please contact us at enquiries@taskersgroup.co.uk
Awful. Said delivery 3-5 days tracked. Tracked my order for four days when it was heading south England I emailed. I was told it hadn’t even been dispatched yet a week later and the tracking wasn’t...
Ler mais
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, we are sorry to hear you are unhappy with your recent order. We have investigated this issue and unfortunately an error occurred on your order and it was marked as despatched before we had in fact despatched your order, this lead to incorrect tracking details being provided to yourself.
Once again we apologise that this error occured on your order
Kind Regards
The Taskers Team
Data da compra: 20/06/2018
0
Compartilhar
CU
Customer
Liverpool
7 years ago
O que Customer disse sobre a Taskers The home store:
I had my new garden furniture delivered Saturday 16th June and when I opened it noticed the glass was a chipped in the corner. I rang the store in Aintree and they took some details and said they...
Ler mais
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Roy
Thank you for your feedback regarding your recent order. We are sorry to hear that the service you have received was not as expected. Our Web Team Manager, who you have spoken with on Friday, has apologised that unfortunately some messages were not received from our store and we were unaware that you had an issue with your furniture. As soon as we became aware we have taken action to resolve this issue and send a replacement for the damaged piece.
We are expecting a new delivery of stock on this item, which is why we cannot replace sooner, but as soon as our delivery arrives we will be in touch to arrange a convenient date for the exchange to take place.
Once again we apologise that the service was not as expected and we hope to resolve this issue as soon as our new stock arrives.
If we can be of any further assistance please email enquiries@taskersgroup.co.um or call 0151 330 5400 and ask to speak to the Web Team.
Coletamos feedback de forma independente em nome das empresas que trabalham conosco. Nossa plataforma só alcança compradores verificados, portanto, você pode ter certeza de que está lendo avaliações de clientes reais.
Somente clientes com comprovante de compra podem deixar uma avaliação na Feefo. Garantimos isso entrando em contato com os compradores logo após a transação.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem da empresa.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem da empresa.