Thank you very much for your fab review! If you need further assistance, please do not hesitate to contact us. Wishing you a safe and happy trip! :-)
0
Compartilhar
TC
Trusted Customer
7 years ago
O que Trusted Customer disse sobre a Globehunters:
Quick to take your money, slow to return it
Web site failed to update during payment process. After 20 mins or so, rebooked, sending email to warn them of possible dual booking, even though first booking didn't complete. Sure enough, there was...
Ler mais
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Dear Graham,
Thank you for sharing your feedback with Globehunters. We would like to inform you that this is an isolated incident and does not reflect upon the experience of customers while making a reservation on our website.
We did receive duplicate payment for your reservation, and one of them was voided on the same day. Normally, this is voided and reversed on the same day, but depending on your bank and their refund procedures, the maximum time advised is 3-5 working days.
This has nothing to do with our refund policies in the event of a failed/duplicate transaction as we reverse them on the same day that they are received.
We would like to apologise for the inconvenience, and we hope that this issue has been resolved now.
On behalf of Globehunters, we would like to wish you and your family a very happy and prosperous new year.
Regards, Team Globehunters
0
Compartilhar
Consumidor confiável
7 years ago
If you could choose 0 stars, I would have chosen that. Globehunters are useless; they are without doubt the worst company I have ever dealt with. They booked me on a flight I did not choose, charged...
Ler mais
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Dear James,
Greetings from Globehunters.
Thank you for sharing your feedback with us. We would like to assure you that your feedback has been shared with all the teams and personnel who have assisted you with your queries.
After our due diligence, we have found that your ticket was booked on a special fare that did not include check-in luggage and was advertised on the booking page. It also informs the customer to call Customer Services in case you would like to add baggage.
Our team reached out to you to check if you wanted to add luggage, and as a gesture of good will, we added one piece of check-in luggage for free as soon as you purchased one.
We were never informed about the flights being incorrectly booked. If we were, we would have rectified the error when we received the booking. You also did not inform us that the flights were not correct, because they were booked in the order/manner that they were received.
Regarding the name correction, there were numerous conversations with the airline involved who said that complete name change is not possible as the last name in the other passport you wanted to use (as compared to the one you entered) were completely different. The airline mistook it for a completely different passenger altogether. We tried to convince and explain the situation to them, but it feel on deaf ears and our request for name correction was denied by them.
We understand that there were multiple issues with your reservation but we felt that we assisted you with the best of our abilities and intentions and did not mislead/misinform at any point.
Regards, Team Globehunters
0
Compartilhar
TC
Trusted Customer
7 years ago
O que Trusted Customer disse sobre a Globehunters:
good service
good
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you very much for your great review! If you need further assistance, please do not hesitate to contact us.
Wishing you a safe and happy trip! :-)
0
Compartilhar
TC
Trusted Customer
7 years ago
O que Trusted Customer disse sobre a Globehunters:
Excellent service, good communication and l would recommend them to a friend.
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you very much for your brilliant review! We always strive to make sure that the booking process is as easy for our customers and always deliver in service and price!
If you need further assistance, please do not hesitate to contact us. Wishing you a safe and happy trip! :-)
0
Compartilhar
Consumidor confiável
7 years ago
Competitive prices without any hidden costs.
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you very much for your wonderful review! If you need further assistance, please do not hesitate to contact us.
Wishing you a safe and happy trip! :-)
0
Compartilhar
Consumidor confiável
7 years ago
Cost effective.
fast and simple. Cost effective.
Only thing was no information about luggage weight for the flight.
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you very much for your review! If you need further assistance, please do not hesitate to contact us. Wishing you a safe and happy trip! :-)
0
Compartilhar
TC
Trusted Customer
7 years ago
O que Trusted Customer disse sobre a Globehunters:
I missed my check in time due to unexpected traffic. I had to pay a total of 984 pounds to rebook my ticket. I would not book with them again. Please avoid!
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you for your feedback.
We understand that you were not able to use the flight booked with us. But the reason why you have missed your flight is out of our hands.
We can only advise you to follow the airline check-in rule of making sure you "leave ample time to be in the airport before flight's departure" Or you can choose check-in online to save time. However, we cannot do anything if you miss your flight due to circumstances outside of our control.
We are sorry that we could not assist you in this situation.
0
Compartilhar
TC
Trusted Customer
7 years ago
O que Trusted Customer disse sobre a Globehunters:
Superb at Treating Customers Fairly
Fast efficient and clear information with excellent price - No sales hooks to draw you in to higher prices, Globehunters treat customes fairly
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you so much for the review! Glad to know that we provided you with the highest level of customer service and offer your the best prices for your chosen flight!
Wishing you a safe and happy trip!
0
Compartilhar
TC
Trusted Customer
7 years ago
O que Trusted Customer disse sobre a Globehunters:
Fast and effecient.
Mavyreen
Globehunters
7 years ago
Thank you very much for your fab review! If you need further assistance, please do not hesitate to contact us. Wishing you a safe and happy trip! :-)
Coletamos feedback de forma independente em nome das empresas que trabalham conosco. Nossa plataforma só alcança compradores verificados, portanto, você pode ter certeza de que está lendo avaliações de clientes reais.
Somente clientes com comprovante de compra podem deixar uma avaliação na Feefo. Garantimos isso entrando em contato com os compradores logo após a transação.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem da empresa.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem da empresa.