Taskers The home store nie jest już aktywnym klientem Feefo
Wyświetlono wszystkie recenzje: 1,396
Wiarygodny klient
7 years ago
Excellent service speedy delivery
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Thank you for your review, we are happy to hear you are pleased with your order
Kind Regards
The Taskers Team
Recenzje produktów
Data zakupu: 10/08/2018
0
Udostępnij
Wiarygodny klient
7 years ago
I ordered wallpaper online on the 7th august,emailed them on the 13th to see why I hadn't received my order was told it wasn't in stock,waiting for delivery from supplier today is 17th still heard...
Przeczytaj więcej
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, we are sorry to hear that your wallpaper sample has not arrived, this was despatched from us on 6th August.
We have no record of contact from yourself with regards to your non receipt, if you require this item to be re-sent please contact our team at enquiries@taskersgroup.co.uk
Kind Regards
The Taskers Team
Wiarygodny klient
7 years ago
it wasn't the sample I was talking about we ordered 8 rolls of the paper and payment was taken on ordering its that i'm talking about, on your FAQs" it says if product is out of stock in our warehouse we will contact you to advise if this occurs and discuss whether you would prefer to proceed or cancel" which you didn't I emailed on the 13th and 1 hour later then received a reply and was told you didn't have 8 rolls so would be ordering from the suppliers and would be getting the order this week and would dispatch to me its now Friday 5.15pm still nothing.
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Apologies, this thread was related to your sample order and this caused a little confusion. We did not have the required quantity of your wallpaper with matching batch numbers and we had to order these in from our supplier. We apoloigse for the slight delay however we want to ensure that you receive matching batch numbers on your wallpaper to ensure the best possible finish.
Once again we apologise for this delay
Kind Regards
The Taskers Team
Data zakupu: 03/08/2018
0
Udostępnij
Wiarygodny klient
7 years ago
Goods not delivered as promised eight days to deliver no notification
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, we are sorry to hear that you order arrived later than expected, unfortunately do a stock error we had to source the product from one of our stores, please accept our apologies for the slight delay in receiving your order
Purchased a rug on the 5th August , received a call from Taskers a few days later saying the item was out of stock and would take 2 wks before available , would I like a refund or wait.
I decided to...
Przeczytaj więcej
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, we are sorry to hear you are unhappy with your recent order, unfortunately due to an error on our stockfile we did not have this item available in our stock, we always strive to advise our customers as soon as we become aware of any problems to allow them to make a decision regarding their order.
Once again we apologise for this error
Kind Regards
The Taskers Team
Data zakupu: 05/08/2018
0
Udostępnij
Wiarygodny klient
7 years ago
Poor quality product that was broken on arrival.
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, we are sorry to hear that your order was broken upon delivery, please contact us at enquiries@taskersgroup.co.uk for any further assistance we can offer
Waited 9 days for a 3 day delivery slot. When package arrived mirror was completely shattered. Terrible experience, never use again
Paula
Taskers The home store
7 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, we are sorry to hear that your item was damaged in transit, unfortunately this can happen occasionally due to courier handling
W niezależny sposób zbieramy recenzje dla firm, które z nami współpracują. Nasza platforma zwraca się tylko do zweryfikowanych kupujących, więc możesz mieć pewność, że recenzje pochodzą od prawdziwych klientów.
Tylko klienci z dowodem zakupu mogą zostawić recenzję na Feefo. Dajemy taką gwarancję, ponieważ kontaktujemy się z kupującymi bezpośrednio po transakcji.
Sprawdzamy, czy recenzje pochodzą od prawdziwych klientów, dopasowując ich do poszczególnych sprzedaży lub transakcji. Zachęcamy do pozostawienia recenzji dopiero po dokonaniu zakupu od firmy.
Sprawdzamy, czy recenzje pochodzą od prawdziwych klientów, dopasowując ich do poszczególnych sprzedaży lub transakcji. Zachęcamy do pozostawienia recenzji dopiero po dokonaniu zakupu od firmy.