Poor quality pendant and earrings. Had to return them and lost the postage costs.
Customer Service
Silver by Mail
9 years ago
Dear Mrs Matthews,
Thank you for your feedback. We sincerely apologise that you have been disappointed with the service provided. Please be advised that we have provided separate responses to your comments regarding the items purchased. Regarding the postage costs not refunded, we apologise that you were unhappy with this procedure. It is stated on our website, within the terms and conditions, that: "Regrettably, delivery charges for the original order will not be refunded. Any items returned that arrive damaged or become lost, will not be credited. We will only refund return/exchange postage costs if the item returned is faulty." Once again we apologise for any inconvenience caused by this matter and if you wish to discuss this further with our customer services, we will be happy to assist you. Kindest Regards, Pip @ Silver by Mail
Produktanmeldelser
Customer Service
Silver by Mail
9 years ago
Dear Mrs Matthews,
Thank you for your feedback. We are really sorry to hear that the chain you have received was tangled. We have recently changed to a new style pouch and it looks like this is what has caused the problem. We would like to thank you for bringing this to our attention to enable us to make a change to avoid this happening again. Once again, we apologise for any disappointment or inconvenience caused by this matter and if we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us. Kindest Regards, Pip @ Silver by Mail
Customer Service
Silver by Mail
9 years ago
Dear Mrs Matthews,
Thank you for your feedback. We apologise that you were disappointed with your purchase. Please be advised that the earrings you purchased were depicted on the website as two loops, one of which has a pavé effect, one of which is simply silver. We note that you have returned these items and we refunded the cost of the product for you. Please accept our apologies for any disappointment caused by this matter. Kindest Regards, Pip @ Silver by Mail
Vi samler uavhengig inn tilbakemeldinger på vegne av virksomhetene som samarbeider med oss. Plattformen vår tar bare kontakt med bekreftede kjøpere, så du kan være sikker på at du leser anmeldelser fra ekte kunder.
Bare kunder med kjøpsbevis kan legge igjen en Feefo-anmeldelse. Vi kvalitetssikrer dette ved å ta kontakt med kjøperne rett etter transaksjonen.
Vi kontrollerer at anmeldelsene kommer fra ekte kunder ved å knytte dem til et salg eller en transaksjon. Folk inviteres bare til å legge igjen en anmeldelse etter at de har kjøpt noe fra virksomheten.
Vi kontrollerer at anmeldelsene kommer fra ekte kunder ved å knytte dem til et salg eller en transaksjon. Folk inviteres bare til å legge igjen en anmeldelse etter at de har kjøpt noe fra virksomheten.
Thank you for your feedback. We sincerely apologise that you have been disappointed with the service provided. Please be advised that we have provided separate responses to your comments regarding the items purchased. Regarding the postage costs not refunded, we apologise that you were unhappy with this procedure. It is stated on our website, within the terms and conditions, that: "Regrettably, delivery charges for the original order will not be refunded. Any items returned that arrive damaged or become lost, will not be credited. We will only refund return/exchange postage costs if the item returned is faulty." Once again we apologise for any inconvenience caused by this matter and if you wish to discuss this further with our customer services, we will be happy to assist you. Kindest Regards, Pip @ Silver by Mail