Delivery speed, from placing the order, was good. Unfortunately there was an error on one…
Delivery speed, from placing the order, was good. Unfortunately there was an error on one item. The problem was resolved simply and efficiently with the replacement arriving quickly. <--Greatly...
Meer lezen
0
Delen
Betrouwbare klant
10 years ago
Great product and service.
0
Delen
Betrouwbare klant
10 years ago
Provided the gifts I was looking for with a very fast, efficient service.
0
Delen
Betrouwbare klant
10 years ago
really good service
0
Delen
Betrouwbare klant
10 years ago
Received really quickly
0
Delen
Betrouwbare klant
10 years ago
Prompt service
0
Delen
Betrouwbare klant
10 years ago
Delivery information on website was misleading. Attitude of staff over the telephone was disappointing and…
Delivery information on website was misleading. Attitude of staff over the telephone was disappointing and slightly aggressive. I would never use this company again.
Personalised Wedding Gifts
Personalised Wedding Gifts
10 years ago
I am sorry to hear that you are disappointed in your recent shopping experience with us. All of our delivery information is stated on our website, I am sorry you felt this is misleading. Thank you for submitting your comments to us. Please be assured your feedback will be passed on.
Kind Regards,
Paige
0
Delen
Betrouwbare klant
10 years ago
Very easy site and great quality too
0
Delen
Betrouwbare klant
10 years ago
I was disappointed in the service I received from personalised wedding gifts. I ordered personalised cuff…
I was disappointed in the service I received from personalised wedding gifts. I ordered personalised cuff links on Sept 5th and requested them to be delivered in 48hrs as they were for my husband on...
Meer lezen
Personalised Wedding Gifts
Personalised Wedding Gifts
10 years ago
I am sorry to hear that you are disappointed in your recent order with us and that your order arrived later than anticipated. Your order required a production lead time of 48 hours before being dispatched on your chosen delivery method as stated on our website.
Your chosen delivery method was Royal mail 48 which is formally known as 2nd class mail, therefore you order was sent on this delivery method you had chosen. Royal mail are usually very good and aim to deliver within 48 hours however this is not a tracked or a guaranteed service, so I am sorry to hear this arrived later than anticipated.
We do not have any control over the Royal mail service however, please be assured your feedback will be passed on. Thank you for submitting your comments to us.
Kind Regards,
Paige
0
Delen
Betrouwbare klant
10 years ago
Items received were very good quality & went down very well with our wedding party…
Items received were very good quality & went down very well with our wedding party as gifts, the only disappointing part of the supply was that the glasses we ordered came without gift boxes & as...
We verzamelen onafhankelijk feedback namens de bedrijven die met ons samenwerken. Ons platform benadert alleen geverifieerde kopers, dus je kunt er zeker van zijn dat je beoordelingen van echte klanten leest.
Alleen klanten met een aankoopbewijs kunnen een Feefo-beoordeling achterlaten. We zorgen hiervoor door kopers direct na hun aankoop te benaderen.
We controleren of beoordelingen van echte klanten zijn door ze te koppelen aan een verkoop of transactie. Mensen worden alleen uitgenodigd om een beoordeling achter te laten na een aankoop bij het bedrijf.
We controleren of beoordelingen van echte klanten zijn door ze te koppelen aan een verkoop of transactie. Mensen worden alleen uitgenodigd om een beoordeling achter te laten na een aankoop bij het bedrijf.