Ordered the 9mm chain and received a 7.3 mm chain in the post, had to email them a few times and send proof (like anybody would randomly make that up) via picture and using a vernier. Got a phonecall...
Lasīt vairāk
Kelly
Lovesilver
3 years ago
Hello, thank you for your review, we are very sorry that these issued arose, on checking my colleauge did offer you the option to return the item for a full refund including your postage if you wished to. Additionally, we are pleased to advise that we have now amended the listing as it was a genuine error. Many thanks and kind regards, Emma, Customer Services Manager
Thank you so much for a quick service . I had this done for someone special as it was from her brother. The bracelet was just perfect thank you again . I will definitely be getting more 🥰 from you
Great service very prompt delivery. The pendant is beautiful and is perfect for containing my Dad's Ashes. I will buy through LOVESILVER again and would recommend as A quatlity seller. With excellant...
Customer service is an absolute disgrace, completely disrespectful and rude and didn’t even try to help fix the issue on your end which cost me £60
Kelly
Lovesilver
3 years ago
Hello, we are sorry feel that you had a bad experience. I have spoken to my Team who have advised that you were trying to replace one that you lost which was purchased for you as a gift. On checking they had given the exact details from the original order for the replacement. Unfortunately as it had been engraved in was non returnable. I would be more than happy to look into this again for you, as you state you received the incorrect size. Many thanks and kind regards, Emma, Customer Services Manager
Atsauksmes par produktu
Kelly
Lovesilver
3 years ago
Hello, we are sorry feel that you had a bad experience. I have spoken to my Team who have advised that you were trying to replace one that you lost which was purchased for you as a gift. On checking they had given the exact details from the original order for the replacement. Unfortunately as it had been engraved in was non returnable. I would be more than happy to look into this again for you, as you state you received the incorrect size. Many thanks and kind regards, Emma, Customer Services Manager
Mēs patstāvīgi vācam atsauksmes to uzņēmumu vārdā, kas ar mums sadarbojas. Mūsu platforma sazinās tikai ar pārbaudītiem pircējiem, tāpēc varat būt droši, ka lasāt reālu klientu atsauksmes.
Feefo atsauksmi var atstāt tikai klienti ar pirkuma apliecinājumu. Mēs to nodrošinām, sazinoties ar pārdevējiem uzreiz pēc darījuma veikšanas.
Mēs pārbaudām, vai atsauksmes ir no patiesiem klientiem, saskaņojot tos ar pārdevumu vai darījumu. Cilvēki tiek aicināti atstāt atsauksmi tikai pēc pirkuma veikšanas no uzņēmuma.
Mēs pārbaudām, vai atsauksmes ir no patiesiem klientiem, saskaņojot tos ar pārdevumu vai darījumu. Cilvēki tiek aicināti atstāt atsauksmi tikai pēc pirkuma veikšanas no uzņēmuma.