My order has not been received - when I chased I was advised it had been damaged before delivery and sent back. If I hadn’t contacted them I would never have known.
Another one was promised and the...
Skaityti daugiau
primrose-uk
Primrose
6 months ago
I’m really sorry for the poor communication and the delay with your replacement and refund. Please email our team with your order details so we can urgently check the replacement dispatch and ensure your delivery fee refund is processed.
Prompt delivery. Good that price was discounted although cost of postage was a bit on the high side.
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks, David – I’m glad you’re happy with the product and prompt delivery, and I appreciate your feedback about the postage cost, which we’ll certainly take on board.
Atsiliepimai apie gaminius
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks, David – we’re delighted to hear the aerator is working so well for your wildlife pond and that installation was straightforward. It’s great to know you’re pleased with the performance and quiet motor.
Thanks for your feedback, and I’m sorry the quality wasn’t what you expected. We try to get it right but failed this time, so please contact us so we can look into your order and try to make things right.
Atsiliepimai apie gaminius
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for taking the time to share such detailed feedback, and I’m really sorry for the inconvenience and disappointment you’ve experienced with this water feature. This is not the standard we aim for, and your comments on delivery, quality and design will be passed on so we can improve.
Pirkimo data: 30/03/2026
0
Bendrinti
Patikimas klientas
Patvirtinta „Feefo“
6 months ago
Excellent, neatly and efficiently packed and properly delivered.
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your lovely feedback – we’re delighted everything was well packed and delivered efficiently. 🌿
Atsiliepimai apie gaminius
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your review and for choosing us again – we hope these last much longer for you, but if you have any concerns with the wheels or quality, please email our customer service team so we can help.
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks for your feedback. If you’d like to share more about your experience or need help with an order, please contact us so we can assist further.
Bird bath top arrived smashed in transit. Contacted Primrose who immediately arranged express delivery of replacement. Arrived within 48 hours.
Really easy to contact Primrose- simply filled in a...
Skaityti daugiau
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you so much for your lovely feedback, Louise – I’m really glad the replacement bird bath arrived quickly and that contacting us was straightforward.
Atsiliepimai apie gaminius
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you, Louise – we’re so pleased you like the colour and that it suits your small garden! 🌿
Very good service; prompt delivery. Good communication
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your lovely feedback, Alma – we’re delighted you were happy with the service, delivery and communication.
Atsiliepimai apie gaminius
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your lovely feedback, Alma – we’re delighted your order arrived promptly and that our team could quickly resolve the address issue.
Pirkimo data: 18/03/2026
0
Bendrinti
EI
Eileen
Patvirtinta „Feefo“
GBR
6 months ago
Ką Eileen sakė apie Primrose:
I ordered the water feature in early January 2026 and it was due to arrive at the end of February. However, as I had heard nothing towards the end of February and was advised that it wouldn't be...
Skaityti daugiau
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks for sharing your experience, Eileen. We’re sorry your water feature was delayed and for the lack of updates, but we’re pleased to hear it arrived in the end and we’ll use your feedback to improve our communication.
Atsiliepimai apie gaminius
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your feedback, Eileen – I’m glad you like the look of the feature, but I’m sorry about the performance and topping up issues. We’ll use your comments to improve, and if you’d like us to look into your specific fountain and setup, please email our customer service team with your order details.
We are passionate about gardens and have been selling outdoor living products online since 2003. Established in the UK, our roots are firmly grounded in gardening. Our in-house experts are always looking for new innovations in outdoor living and keeping up with the latest trends to be at the forefront of the gardening industry. This means we can bring you the best product at the best price, delivered to your door.
Mūsų nepriklausomuose apdovanojimuose pripažįstami geriausi klientų aptarnavimo prekių ženklai. Nugalėtojai išrenkami pagal klientų gautus atsiliepimus.
Su mumis bendradarbiaujančių įmonių vardu nepriklausomai renkame atsiliepimus. Mūsų platforma bendrauja tik su patikrintais pirkėjais, todėl galite būti tikri, kad skaitote tikrų klientų atsiliepimus.
„Feefo“ apžvalgą gali palikti tik pirkimą patvirtinantį dokumentą turintys klientai. Tą užtikriname su pirkėjais susisiekdami iškart po sandorio.
Patikriname, ar atsiliepimai yra gauti iš tikrų klientų, juos susiedami su pardavimu ar sandoriu. Žmonės kviečiami palikti atsiliepimą tik po to, kai įsigyja iš įmonės.
Patikriname, ar atsiliepimai yra gauti iš tikrų klientų, juos susiedami su pardavimu ar sandoriu. Žmonės kviečiami palikti atsiliepimą tik po to, kai įsigyja iš įmonės.
We are passionate about gardens and have been selling outdoor living products online since 2003. Established in the UK, our roots are firmly grounded in gardening. Our in-house experts are always looking for new innovations in outdoor living and keeping up with the latest trends to be at the forefront of the gardening industry. This means we can bring you the best product at the best price, delivered to your door.