Beautiful puzzle sent quickly in strong packaging. Excellent service, thank you.
구매일: 16/12/2025
0
공유
EH
Elizabeth Harding
Feefo 인증됨
8 months ago
Wentworth Wooden Puzzles에 대한 Elizabeth Harding의 의견:
Excellent
Feefo Customer Services
Wentworth Wooden Puzzles
5 months ago
Thank you for your feedback.
It is great to hear you have enjoyed your puzzle you have received!
Thank you. The Customer Service Team at Wentworth Puzzles
Pot luck seems just like an opportunity to offload puzzles nobody will buy. They are still expensive so I don't think its fair.
Kathryn Robbins
Wentworth Wooden Puzzles
8 months ago
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you are disappointed with your potluck puzzle. When these are available, they are reduced by 40% and include many different designs. We apologise the one received was not to your taste and your feedback will of course be passed on to the relevant teams.
Thank you. The Customer Service Team at Wentworth Wooden Puzzles.
제품 리뷰
구매일: 16/12/2025
0
공유
SC
Sherree Stanley Conroy
Feefo 인증됨
GBR
8 months ago
Wentworth Wooden Puzzles에 대한 Sherree Stanley Conroy의 의견:
Thank you for your feedback.
We are glad to hear you have enjoyed your puzzle you have received!
Thank you. The Customer Service Team at Wentworth Puzzles
Thank you for your feedback.
It is great to hear you are happy with the puzzles you have received! We are also glad to hear your order was delivered to you in efficient timing.
Thank you. The Customer Service Team at Wentworth Puzzles
Excellent, these were well packed and came on time .
More will be purchased
Fast delivery and prompt service.
Feefo Customer Services
Wentworth Wooden Puzzles
6 months ago
Thank you for your feedback.
It is great to hear you are happy with the puzzles you have received! We are also glad to hear your order was delivered to you in efficient timing.
Thank you. The Customer Service Team at Wentworth Puzzles
제품 리뷰
구매일: 16/12/2025
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
8 months ago
Free delivery on a minimum spend would sweeten the deal.
Kathryn Robbins
Wentworth Wooden Puzzles
8 months ago
Thank you for your feedback. We offer free delivery over a minimum spend when releasing our new collections. We are sorry this was not valid for this particular order. We hope that you enjoyed your puzzles, and can continue to do so in the future.
Thank you. The Customer Service Team at Wentworth Wooden Puzzles.
Great website, easy ordering, beautiful puzzles and quick delivery. This batch were all presents for later in the year, but my previous purchase of various cracker designs was a great hit after...
자세히 읽기
Feefo Customer Services
Wentworth Wooden Puzzles
6 months ago
Thank you for your feedback.
It is great to hear you found the ordering process easy on our website. We are glad to hear your order arrived in efficient timing. Thank you for taking the time to let us know and we hope you can continue to enjoy our puzzles in the future.
Thank you. The Customer Service Team at Wentworth Puzzles
Thank you for your feedback. We are pleased to hear you enjoy our puzzles so much. We put customer experience and satisfaction as a top priority and try to ensure that customers receive their beautiful Wentworth Wooden Puzzles as intended.
Thank you. The Customer Service Team at Wentworth Wooden Puzzles.
Thank you for your feedback. We are pleased that your order was dispatched quickly by our team. We put customer experience and satisfaction as a top priority and try to ensure that customers receive their beautiful Wentworth Wooden Puzzles on time and packaged well!
Thank you. The Customer Service Team at Wentworth Wooden Puzzles.
Jigsaw puzzles are our passion and we are committed to producing sustainably made, high-quality wooden puzzles that can be enjoyed time and time again.
Jigsaw puzzles are our passion and we are committed to producing sustainably made, high-quality wooden puzzles that can be enjoyed time and time again.