Great experience ! fantastic service from Tony with board advice and demo there was no rushing allowing me to test each board several times until I finally decided on what board to purchase . In...
자세히 읽기
구매일: 08/10/2022
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
3 years ago
Bought 2 Fanatic boards from them . Had an issue with the second one within 3 weeks. They were helpful and quick to respond however I had to pay in full plus p&p for the replacement part. Luckily it...
I have not yet received my order.
I paid deposit on 1/10/22, the day I ordered my board.
As per sup company website salesman advised me verbally that they would do price match after I told him I...
자세히 읽기
Tony
The SUP Company
3 years ago
Hi David, thank you for taking the time to leave a review. We do offer a Price Match policy. When matching pricing it is the full offer we are matching including the payment terms. The price match request you submitted was not offering 0% interest over 24 months therefore we did not match the price as it was not the same offer. Once you we informed of this, you still choose to proceed with our published price and make use of 0% finance options. Your order was placed and received by us on Saturday 1st October at 1518. As per the Delivery terms on our website your order as a composite board measuring 14ft long (not a standard parcel as per the terms you have quoted) would not be shipped until Friday 7th October https://www.thesupco.com/delivery-i5 Your order with a delivery address in Orkney, Scotland left our Warehouse in Southampton, Hampshire, UK on the 6th October with tracking sent to you via email at the time of dispatch. At the time of replying to your review, the tracking supplied to you shows your order as have been scanned today at Inverness, Scotland. Please let us know if you have any further questions as we remain open 7 days a week and contactable via 02380 172189, online chat found at www.thesupco.com and email help@thesupco.com
Always really helpful with their knowledge about their products & listening to want you want & then giving you options to choose from. Delivery is always excellent.
(Paid Sept 1st) - Nothing happened until now (Oct2nd) - the hose did NOT arrive in Greece (!)
Tony
The SUP Company
4 years ago
Hi Christof, thank you for taking the time to leave a review.
As per our Warehouse Manager's email to you 27 Sept 2022 at 0925 along with a screenshot of the tracking for your order; your order was dispatched by our Warehouse team on 2 Sept 2022 at 1430. At the time of dispatch you were emailed tracking details for your order.
Your order arrived at DPD's International Forwarding Hub on 5 Sept 2022 at 1347. It was then held waiting for you to pay taxes and import duties to the courier DPD. DPD have emailed you multiple times request payment while your order was held waiting release for its onward journey. No payment was made.
Due to non payment to DPD your order was then returned to us by DPD leaving Greece on 9 Sept 2022 1636 and arriving in the UK on 19 September. All of this tracking information was viewable from the point of dispatch on the 2 Sept 2022 and as your order completed stages of its onward journey.
The Delivery terms on our website clearly layout the delivery process including that payment for taxes and duties would be due as well as need settling by the person whom placed the order. As per the delivery terms listed on our website your order will be refunded less the cost of return and any charge related to it.
While we are sorry that you have not received your order. We have dispatched your order promptly and fulfilled your order correctly in the manner stated on our website. Unfortunately if you the customer do not act on requests from courier partners we cannot be accountable for none payment of taxes and duties relating to your order and its subsequent return to us.
Regards, The SUP Company