Service was great. Lowest price I found and received items within 5 days of purchase. Not bad considering all the delays due to COVID. Intend to buy from again
Poly Performance has great service. One of the items I ordered was on back order & they worked with me and kept me informed until the product arrived. Thank you for the great customer service!
제품 리뷰
구매일: 11/08/2020
0
공유
TC
Trusted Customer
Feefo 인증됨
6 years ago
Poly Performance에 대한 Trusted Customer의 의견:
Excellent service and excellent products fast service thanks
제품 리뷰
구매일: 21/09/2020
0
공유
TC
Trusted Customer
Feefo 인증됨
6 years ago
Poly Performance에 대한 Trusted Customer의 의견:
Never got my order and was charged for it.
Customer Support
Poly Performance
6 years ago
Hey Matthew, Sorry to hear you had a negative experience recently. Upon investigating it seems we were given a vastly overstated shipping delay time from the manufacturer, since the items had already been shipped by the time you asked to cancel the order. We are sorry for the miscommunication, as it has been difficult to get accurate delivery estimates since the pandemic started. Our records indicate that a refund was issued as soon as the parts were sent back and money has been returned to your account. Please feel free to call us if you have any further concerns. Thanks!