Bought a shifter and it looks like it’s used. It showed up with rub marks all over it with paint missing and scratches. Would not recommend to anyone. Will be spending my money elsewhere in the...
자세히 읽기
Customer Support
Poly Performance
5 years ago
Thanks for taking the time to leave a review. We do not sell any used items. Furthermore, the specific product you ordered shipped directly to you from the manufacturer. Unfortunately our review system is not a good way to reach out for assistance with customer service. Please give us a call (805) 783-2060 or email support@polyperformance.com and we will be happy to assist you.
제품 리뷰
Customer Support
Poly Performance
5 years ago
Thanks for taking the time to leave a review. We do not sell any used items. Furthermore, the specific product you ordered shipped directly to you from the manufacturer. Unfortunately our review system is not a good way to reach out for assistance with customer service. Please give us a call (805) 783-2060 or email support@polyperformance.com and we will be happy to assist you.
구매일: 28/01/2021
0
공유
TC
Trusted Customer
Feefo 인증됨
Covington
5 years ago
Poly Performance에 대한 Trusted Customer의 의견:
you ship same day unless the part is on back order! Your products are very well made and on the front end parts easy to adjust!
Trail Gear has revised these so they now come greased for life and we have updated our website listing. Thanks for taking the time to review this product.
구매일: 26/01/2021
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
5 years ago
Fast attention to order and fast shipping that was free, thanks!
Bought the king coilover tool to adjust height , broke on the first turn . Truck was lifted with no pressure /weight on the coilover .
Customer Support
Poly Performance
5 years ago
Sorry to hear there was an issue with the tool you recently purchased. We have never heard of this product breaking as you described. Unfortunately our records do not indicate you contacted us about this before leaving your review. Please email us at support@polyperformance.com and we will further assist you.
제품 리뷰
Customer Support
Poly Performance
5 years ago
Sorry to hear there was an issue with the tool you recently purchased. We have never heard of this product breaking as you described. Unfortunately our records do not indicate you contacted us about this before leaving your review. Please email us at support@polyperformance.com and we will further assist you.
Bought both front and rear diff covers for my one ton swap on my Jeep they look great was supplied with Everything needed to put on great product sat shipping good price
Great product & great service! Had the product a couple days after ordering it!
제품 리뷰
구매일: 18/01/2021
0
공유
AM
Antonio Mallare
Feefo 인증됨
5 years ago
Poly Performance에 대한 Antonio Mallare의 의견:
For this order and overall PP are great to work with....but you might want to ask me about my last order and the length of time it's taking to get the items. It's over two weeks now.