I wasn’t offered a replacement after Evri lost my parcel. Just a refund and I missed out on a jumper in the sale which is now out of stock.. M&Co really need to change the courier service.!
Michelle
M&Co
8 days ago
We’re really sorry to hear that your parcel was lost by Evri and that you missed out on the jumper you wanted. We understand how disappointing this must have been.
A refund was issued because the item was out of stock, meaning we were unfortunately unable to offer you a replacement. We appreciate how frustrating this is, especially as you were looking forward to receiving your purchase.
Thank you for your feedback regarding our delivery service. We’ll ensure your comments are passed on to the relevant team. We apologise for the disappointment and inconvenience caused.
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
10 days ago
totaly dsappointed and complicated to return the purchases
Bad!
Katie
M&Co
9 days ago
We’re sorry to hear you’ve had a disappointing experience. We appreciate your feedback and apologise for letting you down.
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
10 days ago
Quick
Service quick and item delivered in good condition