I love my signs. I customised the order of the day and a welcome sign. They were easy to customise and look exactly like they did online. You won’t be disappointed!!
The quality is incredible! My partner and I are so impressed, we've gone back and ordered some more little bits. Even despite the website saying there was a slight delay on deliveries due to high...
Before you take the time to read my long review, buyer beware:
* Poor communication skills
* Cannot adhere to their own Terms and Conditions
* Unprofessional responses
To put into context I...
자세히 읽기
Mally Casey
Mally's Crafts Limited
2 years ago
Hello,
Thank you for taking the time to leave a review.
We do not feel that this reflects our experience with you.
We are very sorry that your order arrived incorrect/damaged, and we expressed this at the beginning of our email thread. We did NOT deny replacements of any kind to damaged items, and were happy to send these out, However, the table plan could not be replaced as this was a spelling mistake on your part. You have clicked and agreed to our terms before checkout, that nothing can be changed once purchased. We repeated this multiple times to you. However, this was ignored. even though we attached screenshots from our website to outline this.
After this, you suddenly brought up how the table plan was also damaged, which we weren't made aware of initially. We said we would replace this but we cannot make any changes (we can only print the file that you have designed).
You then told us to use our 'common sense', which you stated in your review. However, you did not mention that you stated this multiple times. Your emails were very hostile and far from polite and kind, as you have mentioned. This is why we refused replacements, and issued a full refund of the order instead. We also asked you to not contact us again, as we do not feel comfortable with how you were talking in your emails. Any business has the right to refuse a customer service. We felt it was appropriate in this situation.
We will always accommodate our customers and strive to provide the best service. We replace what we can, as per our terms and conditions, as quick as we can. All we ask is for a bit of patience and understanding in return.
You asked for a phone number, to which I stated we do not have one. This is because most of our team are profoundly deaf. I don't feel the need to explain this, and I find it disheartening that we have to disclaim this in 2024.
As per your review, there were a few items that you were happy with. I hope that you are able to use these well on your wedding day, and even better that they were free of charge!
Thank you,
Mally's Crafts
신뢰할 수 있는 고객
2 years ago
I am going to respond to each point in turn.
Table plan - I didn’t bring up the scratches after, I wrote it in my very first email regarding all of the issues on 24/01/2024 at 21.59 and attached photos of the scratches, item 7 and again when I was asked to reply with just a list, 25/01/2025, 10.07 - item 7.
Common sense - if you re-read my review you will see I did state I’d said about common sense twice. Having checked the email, this was in fact twice.
Patience/understanding - there was patience and understanding, if this wasn’t the case, I would have replied to the very first email regarding the missing item to say it wasn’t good enough and I needed it now, which I didn’t.
Tone of emails/phone - I was polite in my emails but unfortunately emails can be toneless and read differently depending on the character of the person. Having read back through the emails, I read them in a polite manner. It’s a shame you did not. You did not tell me in the reply that most of the team are profoundly deaf however if you were to provide a phone line for the other staff who aren’t profoundly deaf then it may resolve some of the negative reviews. I for one know that you would have heard my polite tone and not taken the emails the way you have.
The Items will not be used on our wedding day as they won’t match the items we need to replace. This is the reason we put one large order to one business… for it to match!
Your reply to my review clearly shows the inability to check facts and make presumptions of what happened therefore providing poor customer service. I would suggest re-reading the email chains before responding to a complaint with incorrect details.
신뢰할 수 있는 고객
2 years ago
I am going to respond to each point in turn.
Table plan - I didn’t bring up the scratches after, I wrote it in my very first email regarding all of the issues on 24/01/2024 at 21.59 and attached photos of the scratches, item 7 and again when I was asked to reply with just a list, 25/01/2025, 10.07 - item 7.
Common sense - if you re-read my review you will see I did state I’d said about common sense twice. Having checked the email, this was in fact twice.
Patience/understanding - there was patience and understanding, if this wasn’t the case, I would have replied to the very first email regarding the missing item to say it wasn’t good enough and I needed it now, which I didn’t.
Tone of emails/phone - I was polite in my emails but unfortunately emails can be toneless and read differently depending on the character of the person. Having read back through the emails, I read them in a polite manner. It’s a shame you did not. You did not tell me in the reply that most of the team are profoundly deaf however if you were to provide a phone line for the other staff who aren’t profoundly deaf then it may resolve some of the negative reviews. I for one know that you would have heard my polite tone and not taken the emails the way you have.
The Items will not be used on our wedding day as they won’t match the items we need to replace. This is the reason we put one large order to one business… for it to match!
Your reply to my review clearly shows the inability to check facts and make presumptions of what happened therefore providing poor customer service. I would suggest re-reading the email chains before responding to a complaint with incorrect details.
Amazing service, fast and attentive! Couldn’t thank Cassandra more, they were super in helping us out all the way through. Highly recommend
제품 리뷰
구매일: 02/01/2024
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
2 years ago
We did a big order which arrived to us with numerous mistakes and have gone back and fourth. Whilst we approciate there will always be mistakes, we have had quite a few and are now stressed trying to...
자세히 읽기
Mally Casey
Mally's Crafts Limited
2 years ago
Hiya,
Thank you for your email.
Mally Casey
Mally's Crafts Limited
2 years ago
Hiya,
Thank you for your feedback. We do apologise that items were missing from your parcel, I can see that those are now replaced and received except the menus which are currently is being made. A tracking will be sent for those menus as soon they are dispatched. Thank you for your patience & I hope you have a lovely wedding day.
Kind Regards,
Mally's Crafts
제품 리뷰
Mally Casey
Mally's Crafts Limited
2 years ago
Hiya,
Thank you for your feedback. We apologise that the wrong symbols were sent, this was down to purely a human mistake. We have now since replaced the sign for you & I can see it has been delivered.
Kind Regards,
Mally's Crafts
Mally Casey
Mally's Crafts Limited
2 years ago
Hiya,
Thank you for your feedback. I hope you like the table plan.
Kind Regards,
Mally's Crafts
Mally Casey
Mally's Crafts Limited
2 years ago
Hiya,
Thank you for your feedback. We apologise that this sign was missing from your parcel, this was down to purely a human mistake. We have now since replaced the sign for you & I can see it has been delivered.
Kind Regards,
Mally's Crafts
Mally Casey
Mally's Crafts Limited
2 years ago
Hiya,
Thank you for your feedback. We apologise that you're missing some menu choices, this was down to purely a human mistake. We are currently in process of replacing them for you, I will send you an email once they are dispatched.
Kind Regards,
Mally's Crafts
Amazing! I had two signs, one for the order of the day and another with the table seating. They are so posh and such amazing quality! I can’t really believe how good they look for the price I paid....
Mally's Crafts provide handmade bespoke gifts and keepsakes for every occasion. We offer a range of themes and styles that you are sure to love! Whether it's for a wedding, birthday or even a gift for Mother's Day, you are sure to find exactly what you are looking for.
Mally's Crafts provide handmade bespoke gifts and keepsakes for every occasion. We offer a range of themes and styles that you are sure to love! Whether it's for a wedding, birthday or even a gift for Mother's Day, you are sure to find exactly what you are looking for.