Great clothes that fit in all the right places for a tall gal
No response back from email about the incorrect color boots being sent. I love the boots, but afraid to order again and try to get the brown out of fear I’ll receive another pair of black.
Katie
Long Tall Sally
10 days ago
We’re glad you love the boots, but we’re sorry you received the wrong colour and haven’t had a response to your email. We understand your hesitation to order again and apologise for the disappointment.
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
11 days ago
Elastic in waist
Excellent
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
11 days ago
return services
ordered the same size I have ordered before, and them came really big.
Took a few tries to get the mailing label to return them. Why it did not work the first time, I will never know.
Still have not...
자세히 읽기
0
공유
MW
Mary White
Feefo 인증됨
USA
11 days ago
Long Tall Sally에 대한 Mary White의 의견:
Where is customer service?
No response when asking to exchange them for the correct size. Maybe when ordering it's not is US sizes. I really want the boots but they came two sizes too big. I ordered size 8 but received...
자세히 읽기
Katie
Long Tall Sally
10 days ago
We’re sorry you received the wrong size and haven’t had a response to your exchange request. We understand how disappointing this is, especially as you love the boots. Please contact our customer service team with your order details so they can look into this for you.
0
공유
CB
Carole Blackrock
Feefo 인증됨
GBR
11 days ago
Long Tall Sally에 대한 Carole Blackrock의 의견:
Slow refund and charge for delivery and return
Delivery was OK, return was easy. Refund not received yet. Delivery marked on 3/10 at LTS
Katie
Long Tall Sally
10 days ago
Thank you for your feedback. We’re glad the delivery and return process went smoothly, but we’re sorry your refund hasn’t arrived yet. Please contact our customer service team with your order details so they can look into this for you.
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
11 days ago
Online order was easy, no issues, kept informed and the purchase is lovely.
No issues with the service, ordering was easy to navigate online. I was kept well informed along the way and delivery was great.
0
공유
HS
Hayley Sanderson
Feefo 인증됨
11 days ago
Long Tall Sally에 대한 Hayley Sanderson의 의견:
Looked exactly like the picture
0
공유
DT
Deborah Taylor
Feefo 인증됨
11 days ago
Long Tall Sally에 대한 Deborah Taylor의 의견:
Regular LTS Customer
Excellent as always.
0
공유
AP
Audrey Palnoch
Feefo 인증됨
GBR
11 days ago
Long Tall Sally에 대한 Audrey Palnoch의 의견:
Waterproof but lightweight
Very prompt delivery and returns are easy to complete
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
11 days ago
Great, smart trousers, in the colour tones of the season.
I ordered and had free delivery to my local Yours' store. As always, the staff were friendly and helpful. The parcel took about five days to arrive - I am based in Northern Ireland.