The cards were good and the service was excellent. I ordered my cards on a Sunday and received my parcel on the following Wednesday
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello Elizabeth,
That's fantastic to hear, and thank you for taking the time to share your positive experience. We're so pleased that you were happy with the cards and the service you received.
Kind regards,
Kara
cardfactory
제품 리뷰
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello Elizabeth,
Thank you for your lovely review. We appreciate your feedback.
Kind regards,
Kara
cardfactory
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello Elizabeth,
We're so pleased to hear you had a positive experience! Thank you for sharing your feedback.
Kind regards,
Kara
cardfactory
I was very happy with everything except the balloons they did arrive inflated but only 1 had remained inflated 2 days after box being opened, very disappointing, so for my mums 80th only 1 strong...
자세히 읽기
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello Sue Green,
I am truly sorry to hear about your experience with the balloons. I understand how disappointing that must have been, especially for such a special occasion.
Kind regards,
Kara
cardfactory
제품 리뷰
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello Sue Green,
I am very sorry to hear about your experience. I understand your disappointment, and I regret that the product did not meet your expectations.
Kind regards,
Kara
cardfactory
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello Sue Green,
I am very sorry to hear about your experience. I understand your disappointment.
Kind regards,
Kara
cardfactory
For the first time ever I have been let down . Ordered a personalised birthday card for my Grandsons 9 th birthday , paying extra for Ist class delivery to arrive 5 days before his birthday , still...
자세히 읽기
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello,
I am very sorry to hear about your experience. I understand how disappointing it must be when an order doesn't arrive as expected, especially when it's for a special occasion. I sincerely hope that the cards arrive soon.
Kind regards,
Kara
cardfactory
제품 리뷰
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello,
I am sorry to hear that you have not received your order. I understand this must be disappointing, and I hope we can resolve this for you.
Kind regards,
Kara
cardfactory
Very good in terms of value, quality and delivery time. I have previously rarely had some issues with quality and delivery time, but this time it was perfect and long may it continue.
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello Paul,
That's fantastic to hear! We are delighted that you had a positive experience with us this time. We appreciate your feedback and are thrilled that everything went perfectly for you. We are always striving to improve, and your comments are valuable to us.
Kind regards,
Kara
cardfactory
제품 리뷰
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello Paul,
We are delighted to hear you are pleased with the quality of the card.
Kind regards,
Kara
cardfactory
Ordered a card for my nephews birthday on 8th of March. Paid extra for 1st Class delivery which stated the card would be delivered Tuesday 10th of March. It’s now the 15th and the card hasn’t been...
자세히 읽기
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello,
I am very sorry to hear about the issue with your card order. I understand how disappointing it must be, especially given the special occasion. I sincerely regret that your card did not arrive on time.
Kind regards,
Kara
cardfactory
제품 리뷰
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello,
I am very sorry to hear that the card was not delivered. I understand how disappointing that must be.
Kind regards,
Kara
cardfactory
Hello,
We're so pleased to learn you had a positive experience. Thank you for taking the time to share your feedback!
Kind regards,
Kara
cardfactory
제품 리뷰
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello,
Thank you for your lovely review. We are delighted to hear you are pleased with the Photo Birthday Card - Daughter Wishes For A Happy Birthday.
Kind regards,
Kara
cardfactory
I give a two because card factory didn’t actually do anything wrong they took my order and dispatched it on time.The problem was I ordered a inflated balloon with happy Mother’s Day on it to be...
자세히 읽기
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello,
I am sorry to hear about the issue you encountered with your order. I understand how disappointing it must have been to not receive the balloon on time. Unfortunately the order number relates to a different item and not a Mother's Day balloon. A member of the team will be in touch for further information and to assist further.
Kind regards,
Kara
cardfactory
Made good use of the promotional offer to purchase a few birthday cards.
They came in a cardboard package, unfortunately it had had a hard journey to get here. It was all squashed on one end....
자세히 읽기
Kara
cardfactory
1 month ago
Hello,
We're happy to hear you found a good use for our promotional offer when purchasing your birthday cards. It's also pleasing to know the cards were safely delivered, sorry to hear that there was an issue with the box. We appreciate you taking the time to share your experience with us.
Kind regards,
Kara
cardfactory
Hello Brenda Hall,
We are delighted to hear you had such a positive experience. Thank you for taking the time to share your feedback.
Kind regards,
Kara
cardfactory
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets