Didn’t receive card having paid extra for a quicker postal delivery didn’t come with tracking this day and age everything is usually tracked but not my card I did get refunded but was let down
Jake
cardfactory
4 months ago
Hello Neil,
We are very sorry to hear that your card did not arrive as expected, especially after paying for a quicker postal delivery. We understand how disappointing this must have been, and we appreciate you bringing this to our attention.
Kind regards,
Jake
cardfactory
제품 리뷰
Jake
cardfactory
4 months ago
Hello Neil,
We are very sorry to hear that you did not receive your card.
Kind regards,
Jake
cardfactory
구매일: 16/05/2026
0
공유
JB
J Deeley Brewer
Feefo 인증됨
4 months ago
cardfactory에 대한 J Deeley Brewer의 의견:
Great service and quick delivery.Thank you
Jake
cardfactory
4 months ago
Hello J Deeley,
Thank you for your wonderful feedback. We are so pleased you experienced great service and quick delivery.
Kind regards,
Jake
cardfactory
제품 리뷰
Jake
cardfactory
4 months ago
Hello J Deeley,
Thank you for your lovely 5-star review! We're so glad to hear you were happy with your purchase. We appreciate your business.
Kind regards,
Jake
cardfactory
구매일: 19/05/2026
0
공유
TC
Tricia Chelley
Feefo 인증됨
GBR
4 months ago
Robyn
cardfactory
4 months ago
Hello Tricia,
Thank you for your wonderful feedback! We're so glad you had a positive experience with us.
Kind regards,
Robyn
cardfactory
구매일: 22/05/2026
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
4 months ago
Very pleased with prompt delivery
Robyn
cardfactory
4 months ago
Hello,
We're delighted to hear you were very pleased with the prompt delivery.
Kind regards,
Robyn
cardfactory
제품 리뷰
Robyn
cardfactory
4 months ago
Hello,
We are so pleased to hear that you found exactly what you were looking for! Thank you for your lovely feedback.
Kind regards,
Robyn
cardfactory
I ordered three personalised cards, one for me and two others. I was having a problem with one of them adding the photo, as it said low resolution and would not allow me to go the part where you add...
자세히 읽기
Robyn
cardfactory
4 months ago
Hello Joan,
We are so pleased to hear that you are delighted with your personalised cards and that you received excellent support from our team. Thank you for your kind words.
Kind regards,
Robyn
cardfactory
제품 리뷰
Robyn
cardfactory
4 months ago
Hello Joan,
We're so glad to hear you were pleased with your anniversary card for your husband! We hope you both have a wonderful celebration.
Kind regards,
Robyn
cardfactory
Hello,
Thank you for your lovely feedback. We are delighted to hear that you found our process easy and that you received your personalised order quickly.
Kind regards,
Robyn
cardfactory
구매일: 21/05/2026
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
4 months ago
Abbey
cardfactory
4 months ago
Hello,
We are so pleased to hear that you had a positive experience with us! Thank you for taking the time to leave us a 5-star review.
Kind regards,
Abbey
cardfactory
제품 리뷰
Abbey
cardfactory
4 months ago
Hello,
Thank you for your wonderful feedback! We're so pleased to hear you had a positive experience.
Kind regards,
Abbey
cardfactory
Fantastic I made an error with the address but customer services put it right and still delivered on original date really impressed
Abbey
cardfactory
4 months ago
Hello,
We are delighted to hear about your positive experience and that we were able to resolve the address issue for you. It's wonderful to know we met your expectations and delivered on time.
Kind regards,
Abbey
cardfactory
제품 리뷰
Abbey
cardfactory
4 months ago
Hello,
Thank you for your lovely feedback. We're so pleased to hear you were impressed with the layout and quality of your Photo Card, and that our delivery service met your expectations.
Kind regards,
Abbey
cardfactory
Easy to order, I knew exactly what I was buying, and they arrived the next day, as promised.
The only negative was that the tracking facility stopped half way through the day, so I was unable to...
자세히 읽기
Abbey
cardfactory
4 months ago
Hello,
Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you found the ordering process easy and that your items arrived as promised. We appreciate you bringing the tracking information to our attention and will take this on board.
Kind regards,
Abbey
cardfactory
I placed an order for a surprise of inflated balloons to be delivered to a hotel in Cornwall for a special birthday for my daughter paying priority for a Saturday dates delivery only to be met with a...
자세히 읽기
Abbey
cardfactory
4 months ago
Hello Annabelle Letheren,
We are very sorry to hear about your recent experience and understand your disappointment. We regret that the delivery did not meet your expectations for your daughter's special birthday surprise. I can see a member of the team has been in touch regarding this.
Kind regards,
Abbey
cardfactory
제품 리뷰
Abbey
cardfactory
4 months ago
Hello Annabelle Letheren,
We are very sorry to hear about your experience. We appreciate you taking the time to share your feedback with us.
Kind regards,
Abbey
cardfactory
Abbey
cardfactory
4 months ago
Hello Annabelle Letheren,
We are very sorry to hear that your balloon bouquet arrived late and deflated. We understand how disappointing this must have been, especially when you were expecting them for a special occasion. We appreciate you bringing this to our attention.
Kind regards,
Abbey
cardfactory
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets