Lovely garden bench that arrived within a few days of ordering, exactly as described. I am very pleased and will buy from this company again.
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Hello,
Thanks for leaving such great reviews about the service you received and the bench you ordered.
We appreciate that you have taken the time and trouble to leave such positive comments.
It is always satisfying when a customer lets us know that they are so impressed they will purchase from us again.
Thank you once again for your comments
Best regards
Summer Garden Buildings
商品のレビュー
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Hi,
It's great to hear from your reviews about our product and the service you received that you think this bench is such great value for money and that you are "very pleased" with your buying experience.
It is always satisfying when we hear from a customer is so impressed they will shop with us again in the future. Thank you.
We especially appreciate that you have taken the time and trouble to leave your buying experience with us so that potential customers can make an informed choice.
Once again, thank you for your reviews.
Best regards
Summer Garden Buildings
Hi,
Thank you for leaving such great feedback about the service you received and product you purchased.
We appreciate hearing that you were impressed with our teak bench and the service. It is always good to hear when a customer is really happy with their purchase.
Best regards
Summer Garden Buildings
商品のレビュー
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Hello,
Thanks for your reviews on the product and service you received. We do appreciate your comments.
It's great to hear that you thought the teak bench was such "brilliant value" and the service you received was "very efficent".
We especially like your feedback about the ease of installation of this teak bench.
Finally, thank you for helping other potential customers to make their choice.
Best regards
Summer Garden Buildings
Good interactive options selection site, Conscientious follow up to ensure shed would fit through house.
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Hello,
Thank you for leaving your reviews on the product and the service you received.
We do appreciate that you have taken the time and trouble to let us know about your shopping experience with us.
We are pleased to hear that you think our website has good interactive options, is user friendly, the communication was good and you were happy with the quality of the shed.
Thanks once again for your reviews.
Best regards
Summer Garden Buildings
商品のレビュー
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Hi,
Thank you for leaving your reviews on the service received and about the product.
It is great to hear that you are impressed with the quality of the timber used in the workshop and that we were able to make it in small enough sections to fit through your house.
Thanks again for your comments and for helping potential customers with their decision.
Best regards
Summer Garden Buildings
購入日: 14/08/2019
0
共有
JW
John Woodland
Feefoに#よる#検証#済み
6 years ago
John WoodlandのSummer Garden Buildingsに関するコメント:
Good shed and installation fine. Long initial delay and not very flexible over delivery dates.
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear John,
Thank you for leaving your reviews about the service received and the product.
We are sorry that there was a longer than anticipated delivery time for your shed. At certain times of the year there can be a backlog due to the volume of orders hitting the production line all at the same time which can have a slight impact on delivery times. We are sorry if this caused you any inconvenience.
However, we are happy to hear that you are impressed with the quality of the shed and the installation went well.
Thanks again for leaving your feedback.
Best regards
Summer Garden Buildings
商品のレビュー
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear John,
Thank you for leaving your reviews on the product and the service received.
We do appreciate that you have taken the time and trouble to inform us and potential customers about your experience of shopping with us.
We are happy to hear that you think the shed is good quality.
Thanks again for leaving your reviews.
Best regards
Summer Garden Buildings
Good quality shed delivered in a reasonable timeframe (4 weeks from order).
Some installation instructions on paper would have been nice! Luckily I have built sheds in the past so know roughly what...
さらに表示
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Hi,
Thanks for taking the time to leave your review about the service you received, we do appreciate it.
We are sorry there were no printed instructions supplied. We can always provide instructions electronically or in printed format if they are not included with the delivery and we can be contacted by phone or email 7 days a week.
We are pleased to hear that you like the heavy duty construction of the shed and were happy with the delivery time.
Thank you once again for your feedback.
Best regards
Summer Garden Buildings
It was provided as a present. When it was opened it had mould all around the bottom of the feet, and very wet!
Alan
Summer Garden Buildings
6 years ago
Thanks for your review. We are sorry your potting bench was wet on delivery. It is pressure treated so it will be fine once it is dry. But it should not have been stored outside at any point during the delivery process. Any surface mould will quickly disappear after unpacking.
商品のレビュー
Alan
Summer Garden Buildings
6 years ago
Thanks for your comments.
購入日: 13/07/2019
0
共有
MH
Michael Harwood
Feefoに#よる#検証#済み
6 years ago
Michael HarwoodのSummer Garden Buildingsに関するコメント:
A
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear Michael,
Thank you for leaving a five star rating on both the service and the product. We couldn't ask for any more!
Best regards
Summer Garden Buildings
商品のレビュー
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear Michael,
Thank you for leaving a five star rating on both the product and for the service you received.
Thanks for your feedback.
Best regards
Summer Garden Buildings
I would recommend this company. This shed was good value, and erection cost was far cheaper than elsewhere. I was updated on delivery times and I’m very satisfied with everything.
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear Mr Colley,
Thanks for leaving feedback on the shed you purchased and that you thought the service you received was excellent.
It is good to hear that you are happy with the communication, the speed of the delivery and that the shed was such a "reasonable price".
We do appreciate that you have taken the time to post your comments.
Kind regards
Summer Garden Buildings
商品のレビュー
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear Mr Colley,
Thank you for leaving your reviews about the product and the service you received.
We are not only happy to hear that you thought the shed was "good value" but also that you would recommend us for the service and communication you received.
Once again, thanks for your reviews and for helping other potential customers decide which shed is right for them.
Best regards
Summer Garden Buildings
購入日: 24/05/2019
0
共有
MH
Margaret Haselock
Feefoに#よる#検証#済み
6 years ago
Margaret HaselockのSummer Garden Buildingsに関するコメント:
Great service quick and efficient
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear Margaret,
Thank you for taking the time to leave reviews on the service you received and the swing seat you purchased.
We do appreciate your feedback and are pleased that you think the swing seat is "great".
Once again, thank you for your comments.
Kind regards
Summer Garden Buildings
商品のレビュー
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear Margaret,
Thank you for your reviews on both the product and the service you received.
It is good to hear that you are impressed with your new swing seat and the service you received was "quick and efficient".
Thanks for helping future potential customers to make their choice.
Kind regards
Summer Garden Buildings
Terrible came minus so many bits delivered well past its delivery date no instructions on how to put it together I had to phone so many times and then had to download and print them off at my expense...
さらに表示
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear Michael
Thank you for leaving your reviews describing your experience. We are sorry that you were disappointed with the service you received. However, we are pleased to hear that you like the greenhouse.
Best regards
Summer Garden Buildings
商品のレビュー
Admin
Summer Garden Buildings
6 years ago
Dear Michael
Thank you for leaving your reviews. We are sorry to hear that you were unhappy with the service you received but we are pleased to hear that you think the product is good.
Best regards
Summer Garden Buildings
Summer Garden Buildings is a leading UK supplier, established since 1981. We deliver garden buildings throughout the UK including sheds, summerhouses, log cabins, garden offices, greenhouses, gazebos, garages, children’s playhouses, play centres, fencing and garden furniture. We install selected garden buildings throughout England, Scotland and Wales. In many areas we can also prepare the base if required.
Summer Garden Buildings is a leading UK supplier, established since 1981. We deliver garden buildings throughout the UK including sheds, summerhouses, log cabins, garden offices, greenhouses, gazebos, garages, children’s playhouses, play centres, fencing and garden furniture. We install selected garden buildings throughout England, Scotland and Wales. In many areas we can also prepare the base if required.