The ordering and delivery of the items was seemless and arrived in the expected timeframe, even during a global pandemic. The quality of the waterproof backpack and laptop tidy are excellent although...
さらに表示
商品のレビュー
購入日: 22/05/2020
0
共有
TC
Trusted Customer
Pitlochry
6 years ago
Trusted CustomerのOverBoardに関するコメント:
Luke responded to my problem very quickly and came up with a very satisfactory solution. I received replacement pannier bag very promptly
Yes and yes great service and the quality is great too
商品のレビュー
購入日: 21/05/2020
0
共有
信頼できるカスタマー
Feefoに#よる#検証#済み
6 years ago
Excellent quality bag and phone case. Very impressed with the product.
商品のレビュー
Luke S
OverBoard
6 years ago
Thank you for taking the time to submit a review of our products.
Our Laptop Tidy Insert does come with 2 velcro patches at the top which connect to velcro on the inside of all our waterproof backpacks so yours should have this feature and be able to secure the insert when put into our backpack. Please let us know if this isn't the case and we will be able to assist further with the item.
Many thanks, The OverBoard Team
This is my 2nd purchase from Overboard. Top quality goods which come as advertised, and kept up to date at all times with the progress of my order.
商品のレビュー
購入日: 15/05/2020
0
共有
TC
Trusted Customer
6 years ago
Trusted CustomerのOverBoardに関するコメント:
Never again.
Luke S
OverBoard
6 years ago
Thank you for taking the time to submit a review. We are sorry to hear you had a bad experience.
You have not specified why, but upon checking the notes on your order we believe this is due to the delay with the order being delivered? Unfortunately this was due to the current virus situation and Royal Mail experiencing heavy delays because of staff shortages and a very high volume of parcels being handled, so this was out of our control. The order was then resent with a courier, DPD, to get the order to you as quickly as possible, and can now see that the order has arrived. We do sincerely apologise for the delay and any inconvenience it caused.
Many thanks, The OverBoard Team
商品のレビュー
Luke S
OverBoard
6 years ago
Thank you for submitting feedback on our Classic Pannier.
We are sorry you have had an issue with the bag, but it appears we haven't been contacted about this before? If you do experience an issue with your item then we would recommend getting in contact with us straight away so we can look to assist you with the problem. We haven't heard of anyone having this issue before so please do contact us at support@overboard.com with images of the damage and we will be happy to look into for you.
We now also offer an extended 5 year warranty so if you register your new Pannier then this will be piece of mind that you will be covered if the item develops a manufacturing fault during this period.
Many thanks, The OverBoard Team
It all began back in 2006 on the beaches of Thailand and Australia. Friends since university, Dan and Joel, decided to quit the rat race, slip on their flip-flops and go traveling for six months on an epic beach, boat, surf and scuba holiday. For weeks they fought to keep their technology, valuables and clothes dry and sand free. And that’s when it struck them; what they needed was a functional waterproof bag that could protect their possessions without slowing them down.
It all began back in 2006 on the beaches of Thailand and Australia. Friends since university, Dan and Joel, decided to quit the rat race, slip on their flip-flops and go traveling for six months on an epic beach, boat, surf and scuba holiday. For weeks they fought to keep their technology, valuables and clothes dry and sand free. And that’s when it struck them; what they needed was a functional waterproof bag that could protect their possessions without slowing them down.